89 443 läst · 64 svar
89k läst
64 svar
Mitt första hus jag byggde om...
Har fått OK av nuvarande ägare att lägga upp några bilder till, hittade inte dom jag sökte just nu men lägger upp ett smakprov.
Gott nytt år på er allihopa
Gott nytt år på er allihopa
Lägger upp lite fler bilder på köket som jag hittade.
TackarKjell_G skrev:
Och det är helt riktigt, skafferiet går in 1m till pga källartrappan går ner bakom köket men inte ända fram så då blev det ca 2 m2 till som jag kunde använda.
Lyktstolpen gjorde i skolan som svets övning....
Samma här, skulle gärna se massor av bilder Detta forum ger mycket inspiration.
Redigering: För övrigt är detta ett av de finaste hus jag sett på länge. Hoppas på att ditt nya hus till och med överträffar detta!
Redigering: För övrigt är detta ett av de finaste hus jag sett på länge. Hoppas på att ditt nya hus till och med överträffar detta!
Jag ska se vad jag kan göra för att stilla begäretTippen skrev:
Fick lite tid över och plötsligt så stod jag där som ägare av en veteran traktor av mod Massey Harris -46 och kommer att lägga upp en tråd om den också vid tillfälle....
Kul att det ger inspiration.niklasp85 skrev:
Trevligt att du uppskattar första försöket....det jag håller på med nu kommer bli lite mer diskret på utsidan men kanske mer i ögonfallande på insidan....om det överträffar det första eller inte beror nog på vad man tycker om udda och egna lösningar
Riktigt läckert hus!! Imponerande arbete,tog det lång tid?
Dom här bygglovsreglerna får en att fundera i andra banor, som tur är har jag fått bygglov för en ersättningsbyggnad,annars hade det sett ut nått liknande.
Dom här bygglovsreglerna får en att fundera i andra banor, som tur är har jag fått bygglov för en ersättningsbyggnad,annars hade det sett ut nått liknande.