Kramla
En skärmbild från en löpapp visar en löprunda på 5,07 km med medelpulsen 158 bpm, medeltempot 5:42 min/km, total tid 28 min 53 sek och 344 förbrända kalorier.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

En grusväg som slingrar sig genom en grön skog nära en sjö under en klarblå himmel.
Skapa konto

En grön äng med utsikt över en sjö i bakgrunden, omgiven av träd och skog under en klarblå himmel.
Skapa konto

• Gilla
  • Älska
AndersMalmgren och 6 till
  • Laddar…
Karta över en runda på 10,47 km i Söderköpings kommun med text om blandat underlag. Rundan tog 58:52 minuter och brände 762 kalorier med en genomsnittspuls på 144 bpm.
Skapa konto
Soluppgång över en frostig äng intill en skog, med gräs och växter i förgrunden och träd i bakgrunden under en klarblå himmel.
Skapa konto

• Gilla
Maria T och 6 till
  • Laddar…
Mobilskärmdump av en löpningslogg i Solna med detaljer som distans på 15,01 km, medelpuls 157 bpm, medeltempo 6:25/km, total tid 1:36:22 och summakalorier 1113.
Skapa konto

• Gilla
  • Wow
Lill72 och 7 till
  • Laddar…
Löpning 9,71 km i Stockholm med en tid på 52 minuter och 56 sekunder och ett tempo på 5:27 per kilometer i dagens aktivitet.
Skapa konto

• Gilla
Lill72 och 6 till
  • Laddar…
Dagens aktivitet: Två cykelturer i Stockholm, 19,34 km på 50:43 minuter och 19,35 km på 46:45 minuter; träningsstatus bibehållen, Vo2 Max överlägset, belastning optimal.
Skapa konto

• Gilla
[SKPG]Zamora och 5 till
  • Laddar…
En 3D-karta över en löprunda på 6,3 km i Torsång, Dalarna. Information om tid, tempo, höjdökning och kaloriförbrukning visas under kartan.
Skapa konto

• Gilla
[SKPG]Zamora och 6 till
  • Laddar…
Karta över löprutter i Hässelby, Stockholm med markeringar för ICA Supermarket, Coop och Wayne's Coffee. Route och 3D-knappar syns på skärmen.
Skapa konto

• Gilla
[SKPG]Zamora och 5 till
  • Laddar…
Dagens aktivitet i Stockholm: löpning 6,83 km på 41:16 min med en snitthastighet på 6:02 min/km, inklusive kartväg.
Skapa konto

• Gilla
[SKPG]Zamora och 5 till
  • Laddar…
Gångväg omgiven av gröna häckar och träd under molnig himmel med Garmin-data; distans 4,41 km, tid 30:43, tempo 6:58/km.
Skapa konto

• Gilla
Maria T och 5 till
  • Laddar…
Graf över träningsanalys visar kilometertid i minuter per kilometer med staplar och linjediagram. Tider varierar mellan 5:00 och 6:30 min/km.
Skapa konto
Text om ett intervallträningspass med anaerob insats och analys av prestation jämfört med tidigare löparrundor.
Skapa konto

• Gilla
Kramla och 4 till
  • Laddar…
Karta över en löprunda om 6,63 km i Söderköping, Östergötland med en medelhastighet på 5:40/km och 82 m höjdstigning.
Skapa konto

• Gilla
Kramla och 4 till
  • Laddar…
Karta över promenadrutt i Borlänge med statistiska data: 10,20 km, 1:29:03 tid, 11 966 steg, 654 kalorier, 70 m höjdvinst, 108 bpm.
Skapa konto

• Gilla
Kramla och 4 till
  • Laddar…
Satellitbild över en löprunda i Borlänge kommun. Sträckan är 4,02 km med en medelhastighet på 4:52 min/km och 32 m höjdskillnad.
Skapa konto

• Gilla
Lill72 och 4 till
  • Laddar…
Maria T
Lila blommor med en insekt på, text visar en löpdistans på 10 km, kaloriförbränning 545, tid 1:32:37, och datum 6 okt. 2024 i Huddinge.
Skapa konto

• Gilla
[SKPG]Zamora och 4 till
  • Laddar…
Träningsspår vid Kvarntorpshögen 4,44 km, medeltempo 17:33 min/km, medelpuls 155 bpm, tid 1:17:57, totalt 738 kalorier brända. Temperatur 5°C.
Skapa konto
Trätrappa i skogen kantad av träd med gröna och gula löv en solig dag.
Skapa konto

• Gilla
Maria T och 3 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.