Löparapp visar en 10,56 km runda med en medelhastighet på 6:05 min/km, rörelsetid på 1:04:19, höjdökning på 90 m, kaloriförbrukning på 605 kcal och en puls på 134 bpm.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
En grusväg leder uppför en gräsbevuxen kulle kantad med höga tallar under en delvis molnig himmel.
Skapa konto

• Gilla
  • Älska
Maria T och 4 till
  • Laddar…
Kramla
Skärmdump av en aktivitetsapp med två cykelturer registrerade: "Mountainbike hem" 18,53 km på 43:18 minuter och "Mountainbike till jobbet" 18,27 km på 42:34 minuter.
Skapa konto

• Gilla
  • Älska
Pin och 4 till
  • Laddar…
Skärmbild av träningspass där en löprunda med Friskis och Svettis i Söderköpings kommun visas med karta, distans på 6,34 km och elevation gain på 158 meter.
Skapa konto

• Gilla
Lill72 och 3 till
  • Laddar…
Karta över en springrunda i Rom på 14,91 km. Springrundan passerar platser som Vatikanstaten och Monteverde. Löpstatistik med medelhastighet 6:07 min/km och tid 1h 31m.
Skapa konto
En stig leder till ruiner av ett antikt stenfort, intill en gräsmatta, med träd och ett torn i bakgrunden under en delvis molnig himmel.
Skapa konto
Stenbro med flera välvda spann över en flod, omgiven av grönska och byggnader, under en blå himmel med vita moln.
Skapa konto
Colosseum i Rom under en klar, blå himmel med några moln.
Skapa konto
Ruiner av en antik romersk byggnad med pelare, stenväggar och en kupoliknande byggnad i bakgrunden, under en delvis molnig himmel.
Skapa konto
Fyra stående kolonner och andra ruiner på en historisk arkeologisk plats, omgiven av gröna träd och byggnader i bakgrunden under en molnig himmel.
Skapa konto
En stor piazza omgiven av en kolonnad och byggnader, med många människor, vissa fotograferar och andra betraktar arkitekturen under en molnig himmel.
Skapa konto

• Gilla
  • Älska
Kramla och 5 till
  • Laddar…
Garmin löpbandsaktivitetsdata inkluderar 5,02 km distans, medelpuls 162 bpm, medeltempo 5:54/km, 29:40 totaltid och 314 kalorier brända.
Skapa konto

• Gilla
Kramla och 4 till
  • Laddar…
Maria T
När jag glömmer min Garminklocka, eller inte tror jag behöver den, så är distansen.se ett mycket bra verktyg.

Min efter-Vasamuseum-besök-vandring idag, tog lite drygt en timma. Jättetrist att jag inte ens tog något foto av den vackra höstdagen i Stockholm.

https://distansen.se/r/östermalm-sverige-6k-ytCZtk2

• Gilla
Per Eskilsson och 4 till
  • Laddar…
Graf över löptempo från en träningsapp, visar medeltid 5:03 min/km och bästa tid 2:59 min/km. Tidsaxeln längst ner sträcker sig från 0 till 36:46 minuter.
Skapa konto

• Gilla
Kramla och 5 till
  • Laddar…
Fyra personer springer genom ett fält på landsbygden under en löptur från Stegeborg till Lisstorp. Texten visar tid, distans och tempo.
Skapa konto
En skogsstig omgiven av höga träd och solstrålar som lyser genom grenarna på en varm, solig dag.
Skapa konto
Tallskog i dagsljus med solen som skiner genom träden och marken täckt av mossa och ormbunkar.
Skapa konto
Två män i träningskläder går uppför en stenig, mossklädd skogsstig. Den ena bär en grön tröja och den andra en grå tröja.
Skapa konto

• Gilla
  • Älska
Fredrik.aa och 6 till
  • Laddar…
Skärmbild från löpapp visar en löptur i Solna på 6,01 km med 160 bpm medelpuls och 5:32 min/km medeltempo. Totaltid: 33:15, kaloriförbrukning: 406 kcal.
Skapa konto

En närbild av en persons arm med ett sår på armbågen, i ett badrum med en beige förvaringskorg i bakgrunden.
Skapa konto

• Gilla
  • Wow
[SKPG]Zamora och 6 till
  • Laddar…
Sekretariatstjänst
En sekretariatspanel med knappar och display från Ramunderhallen, samt en fjärrkontroll och papper på ett bord.
Skapa konto

• Gilla
Kramla och 4 till
  • Laddar…
Satellitkarta av en promenadsträcka i Avesta kommun, Dalarna län, markerad i orange med detaljer om distans, steg, tid, höjdökning, kalorier och hjärtfrekvens.
Skapa konto
Tredimensionell karta av en promenad på 3,91 km i Avesta kommun med höjdökning på 84 meter och 4 718 steg. Temperaturen är 9°C med 51% luftfuktighet.
Skapa konto
Satellitbild av en vandringsrunda på 3,45 km i Avesta kommun, Dalarna. Rundans rutt är markerad i orange och inkluderar information om distans, höjd, tid, steg och kalorier.
Skapa konto
Karta över Avesta med färgmarkerade områden, gröna och röda cirklar med siffror, bredvid en logotyp för Eksjöhus och en knapp för filter.
Skapa konto

• Gilla
Kramla och 5 till
  • Laddar…

• Gilla
Kramla och 4 till
  • Laddar…
Skärmbild av en löparapp som visar en löprunda i Stockholm: Distans 6,84 km, Medelpuls 161 bpm, Medeltempo 5:42 min/km, Total tid 38:59, Förbrända kalorier 529.
Skapa konto

• Gilla
[SKPG]Zamora och 5 till
  • Laddar…
Igår
Person går nedför en trätrappa i skogen, bär en ryggsäck och är omgiven av gröna träd och buskar.
Skapa konto

Skärmdump av aktivitetsapp, visar olika mätvärden inklusive 49,6 km motsvarighet i gångsträcka, 20 525 steg och 4 734 kcal total förbränning.
Skapa konto

Idag
Man i svart jacka och mössa står framför ett träd med utsikt över vatten. Solens strålar skiner genom trädgrenarna.
Skapa konto

Skärmbild av löprunda loggad på en Apple Watch, visar karta över Lomma och statistik: 5,3 km på 28m 14s, 326 kcal, snittempo 5:21/km.
Skapa konto

• Gilla
Kramla och 6 till
  • Laddar…
Ett träningsresultat visar en löptur på 3,46 km med en genomsnittlig puls på 148 bpm, en medelhastighet på 6:37 min/km, en total tid på 22:54 och kaloriförbrukning på 226 kcal.
Skapa konto
Person i träningsskor sitter på en trätrappa, tittar på tre höns som går på en gräsmatta nära en buske och en metallskål med vatten.
Skapa konto

• Gilla
Kramla och 5 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.