En kartvy visar en rutt i området kring Mogata, Söderköping, som är 7,43 km lång med en medelhastighet på 5:30 per km och en stigning på 89 meter.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Gilla
Maria T och 4 till
  • Laddar…
Karta över löprunda i Norra Djurgården, Stockholm, med data: 5,10 km, medelpuls 155 bpm, medeltempo 4:39/km, tid 23:43, 299 kcal och väder 19°C sol.
Skapa konto

• Gilla
Maria T och 4 till
  • Laddar…
Screenshot av träningsdata från en löprunda inklusive distans (2,86 km), medelpuls (142 bpm), medeltempo (6:25 min/km), total tid (18:22 minuter) och kalorförbrukning (171 kalorier).
Skapa konto

• Gilla
Pin och 4 till
  • Laddar…
Bryter lite förordningar:
Sitter och förundras över vilken jäkla tid det tog för mina polare att ta sig uppför näst sista backen/liftgatan på Idre Fjällmaraton idag.. Kollar min tid på det segmentet från förra året 🫣. Höll typ samma tempo.....Jävlar så sega ben det var....
Statistik för segmentet Döden avslutning - Första backen vid Idre fjällmaraton 45k med en distans på 0,31 km, höjdskillnad på 92 m och lutning på 29,2 %.
Skapa konto

Redigerat:
  • Gilla
  • Älska
Pin och 4 till
  • Laddar…
Träningsdata från en promenad runt kvarteret: 2,07 km distans, 144 bpm medelpuls, 6:24/km medeltempo, 13:16 total tid, 126 kalorier, genomförd 25 aug kl 07:41.
Skapa konto

• Gilla
Maria T och 3 till
  • Laddar…
Karta över en 3,14 km löprunda med röd spårning och löpinformation, inklusive tid, medelhastighet, höjdökning, kalorier och genomsnittlig hjärtfrekvens.
Skapa konto

• Gilla
Maria T och 3 till
  • Laddar…
Dagens aktivitet i Stockholm visar 6,87 km löpning på 36:41 minuter och en genomsnittlig hastighet av 5:21 min/km. En ruttkarta visas till höger.
Skapa konto

• Gilla
Kramla och 4 till
  • Laddar…
Maria T
Karta över Malmö med en röd linje som visar en promenadrutt på 33,2 km, text längst ner i bilden med information om promenaden.
Skapa konto

• Gilla
Kramla och 4 till
  • Laddar…
Karta över en löprunda vid Kvarntorpshögen, 3,85 km lång med en medelpuls på 155 bpm och medeltempo 17:06 min/km. Temperaturen är 15 grader Celsius.
Skapa konto
Hög rymningsmast med två mindre master på avstånd, omgiven av gräsmark och molnig himmel. Siddragande jordväg i förgrunden.
Skapa konto
Träställning med grå stenar inuti placerad på en gräsmatta med träd i bakgrunden.
Skapa konto

• Gilla
Kramla och 3 till
  • Laddar…
Löprunda över Borgberget och Ramunderberget i Söderköping, Östergötland, med en distans på 10,22 km och en höjdstigning på 281 m, registrerad med en app.
Skapa konto
En skogsstig med barrträd runt omkring och en stolpe markerad med orange färg i förgrunden.
Skapa konto
Skogsstig med tallar i skymningen, solen går ner i horisonten och himlen är färgad i blått och orange.
Skapa konto
En mörk skogsstig omgiven av höga träd.
Skapa konto

• Gilla
Kramla och 4 till
  • Laddar…
Dagens aktivitet visar två Stockholm Cyklingsessioner: en på 19,70 km på 49:33 minuter och en på 20,04 km på 50:20 minuter, båda med 23,9 km/h i snitthastighet.
Skapa konto

• Gilla
Maria T och 4 till
  • Laddar…
Kramla
Bildskärm som visar två cykelaktiviteter med detaljer om distans, varaktighet och hastighet, båda med titeln "Uppsala Mountainbike".
Skapa konto

Solnedgång över en tom gata, med gatubelysning och bostadshus på ena sidan. Solens strålar lyser längs trottoaren och bildar ett vackert ljusspel.
Skapa konto

• Gilla
Maria T och 4 till
  • Laddar…
Dagens aktivitet visar en löpning i Stockholm på 19,16 km med tiden 1:48:11 och medelhastigheten 5:39 per km.
Skapa konto

• Gilla
Maria T och 4 till
  • Laddar…
Dagens aktivitet visar löpning i Stockholm, distans 18,94 km på tiden 1:49:29 med ett tempo på 5:47 min/km.

• Gilla
Maria T och 4 till
  • Laddar…
Träningsdata för en löptur på 2,31 km med information om medelpuls (157 bpm), medeltempo (9:00 min/km), total tid (20:46 minuter) och kaloriförbrukning (189 kalorier).
Skapa konto
GPS-spårning av en runda vid en sjö, startpunkt markerad med en grön triangel och slutpunkt med en röd kvadrat.
Skapa konto

• Gilla
Maria T och 4 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.