Fått igenom en reklamation på mina Joe Nimble, höll bara 34mil......nu blir det Topo Athletic igen!
Ett par nya Topo Athletic MT-4 löparskor i svart och grönt ligger i sin öppnade kartong.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Gilla
Maria T och 3 till
  • Laddar…

Närbild på ett ben med ett sår.
Skapa konto

Statistikskärm från en löparapp som visar tempo, hastighet och tidmätning för terränglöpning. Medeltempo är 7:09 min/km och total tid är 1:37:55.
Skapa konto

• Gilla
Maria T och 3 till
  • Laddar…
En skärmavbild av en löpningsapp som visar en löptur på 10,10 km med medelpuls 175 bpm, medeltempo 4:02/km, tid 40:46 och 688 förbrända kalorier.
Skapa konto

• Gilla
Maria T och 4 till
  • Laddar…
Satellitbild över en löprunda i Sågmyra med en röd rutt markerad. Statistik: 2.86 km, 7:37 min/km, 21:49 min, 46 m höjdvinst, 243 W, 216 kcal.
Skapa konto
Karta över Falun med markeringar för olika platser, inklusive stationer numrerade från 113 till 120. Markeringar visas som gröna eller svarta cirklar.
Skapa konto

• Gilla
  • Älska
Maria T och 3 till
  • Laddar…
GPS-spårning av löprutt i Viaskogens naturreservat med detaljer om distans (2,42 km), tid (14:56), medelpuls (164 bpm), medeltempo (6:10/km), och förbrända kalorier (148).
Skapa konto

• Gilla
Maria T och 4 till
  • Laddar…
Diagram som visar löpstatistik, inklusive medelhastighet på 5:40 min/km och bästa hastighet på 3:08 min/km över en tidsperiod från 0:00 till 1:09:20.
Skapa konto

• Gilla
Maria T och 4 till
  • Laddar…
Karta över en löprunda mellan Jysk och Mogata längs Östgötaleden, med en total sträcka på 17,82 km, en höjdökning på 362 meter och en genomsnittlig hastighet på 6:30/km.
Skapa konto

• Gilla
Maria T och 5 till
  • Laddar…
Dagens aktivitet visar löpning i Stockholm, 10,22 km på 56:53 minuter med ett snittempo på 5:34/km. Kartan till höger visar löprundan.

• Gilla
FredrikR och 4 till
  • Laddar…
En skärmdump från en träningsapp som visar cykelrundan Cykelvasan från Sälen till Mora på 96,78 km, med start kl 09:20 den 10 augusti.
Skapa konto

• Gilla
  • Älska
FredrikR och 4 till
  • Laddar…
Träningsdata från en löptur i Kvarntorpstrappan, 5,18 km distans, 143 bpm medelpuls, 21:39 min/km medeltempo, 1:52:07 total tid, 870 kalorier, 15 grader Celsius.
Skapa konto
Trätrappa i skogsmiljö leder uppåt med ledstänger på båda sidor. Skylt till vänster om trappan och plankad mark vid trappans bas.
Skapa konto
Vy över en pågående byggarbetsplats på ett fält med skog i bakgrunden under en klarblå himmel.
Skapa konto

• Gilla
  • Wow
  • Älska
FredrikR och 6 till
  • Laddar…
Diagram som visar löptempo över tid. Medeltempo är 6:20 min/km och bästa tempo är 2:28 min/km. Tidsaxeln sträcker sig från 0:00 till 1:00:44.
Skapa konto

• Gilla
FredrikR och 3 till
  • Laddar…
Statistik för cykling som visar hastighet, tidmätning och puls. Medelhastighet 25,9 km/h, maxhastighet 41,2 km/h, total tid 44:47, medelpuls 132 bpm och maxpuls 167 bpm.
Skapa konto

• Gilla
FredrikR och 3 till
  • Laddar…
Kramla
Cykeldator som visar statistik för en mountainbiketur till jobbet: 18,23 km distans, 40:41 total tid, medelhastighet 26,9 km/h, 97 m stigning, 150 bpm medelpuls.
Skapa konto

• Gilla
FredrikR och 3 till
  • Laddar…
Kramla
Skärmdump från en mountainbike-app som visar detaljer om en cykeltur inklusive distans 18,55 km, tid 43:37, medelhastighet 25,5 km/h, och medelpuls 140 bpm.
Skapa konto

• Gilla
Lill72 och 4 till
  • Laddar…
Cykelrutt i Stockholm på 19,36 km, cyklat på 50 minuter och 20 sekunder med en genomsnittlig hastighet på 23,1 km/h.

• Gilla
FredrikR och 3 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.