F
C Carlf81 skrev:
Jan Widikson uppvisar gång efter annan att han har svart bälte i illa dold arrogans.
Jag tycker kommunen kunde upplåta den frilagda ytan till en äventyrslekplats för barn. På kvällen kan det vara grillplats för hvb- hem och flyktingboenden.
C Carlf81 skrev:
Jan Widikson uppvisar gång efter annan att han har svart bälte i illa dold arrogans.
Jag tycker kommunen kunde upplåta den frilagda ytan till en äventyrslekplats för barn. På kvällen kan det vara grillplats för hvb- hem och flyktingboenden.
Absolut. Nästan i klass med (men bara nästan) din skadeglädje.

Är du personlig bekant med Widiksson, känner du honom, har du pratat med honom eller är det en bild du har fått genom jante-journalistik?

F
T tripptrapp skrev:
Här är några bilder. Tycker inte de tillför något nytt men på två av dem ser man den massiva flygeln ut mot havet (där träden röjts)

zooma på hörnfönstret så ser ni att det är rätt coolt välvt.
Det passar väl in rätt bra i den rätt exklusiv känslan i den exklusivaste delen av Tylösand men fan, det är inte snyggt. Är det i garaget under huset han skall ha sin sen länge avställda Carrera GT? En bil som kostar 15-20 miljoner idag och som har en servicekostnad på minst 150000kr oavsett om den körs eller inte.

• Gilla
karlmb
  • Laddar…
Om huset är snyggt vet jag inte, men det ser ju rätt likt ut huset bredvid. Så stora hus blir ju sällan särskilt snygga, men jag ska vara ärlig och säga att jag gärna haft några hundra kvadrat till. Om än bara förråd :sweat:

• Gilla
gaia
  • Laddar…
Okarlsson Okarlsson skrev:
Om huset är snyggt vet jag inte, men det ser ju rätt likt ut huset bredvid.
Nej, det ser knappast rätt lika ut bredvid. Om du inte råkade gå förbi samtidigt som Millenium Falcon från Star Wars var parkerad utanför.

C Carlf81 skrev:
Nej, det ser knappast rätt lika ut bredvid. Om du inte råkade gå förbi samtidigt som Millenium Falcon från Star Wars var parkerad utanför.
Jag tänkte mer i volym, höjd osv.

T tripptrapp skrev:
Här är några bilder. Tycker inte de tillför något nytt men på två av dem ser man den massiva flygeln ut mot havet (där träden röjts)

zooma på hörnfönstret så ser ni att det är rätt coolt välvt.
Ser ju inte klokt ut.

Okarlsson Okarlsson skrev:
Jag tänkte mer i volym, höjd osv.
Nej detta är mycket större och klumpigare än några andra hus. På den sidan om vägen i närheten ligger det mest gulliga små hus faktiskt. Men på andra sidan vägen (bort från havet) ligger det några monsterhus. Men inget är ens hälften av detta i volym.

• Gilla
karlmb och 1 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.