4 170 läst · 41 svar
4k läst
41 svar
Manuell avfrostning - kan man leva med det? Känner mig lurad
Dock är databladet som finns på den sidan bara för kylen. Borde fått dig att undersöka vidare varför inte specen för frysen finns där.H hullan skrev:
Jag säger till min fru att jag måste kolla så att den har automatisk avfrostning nu. Går in på sidan - ser denna gula rutan - skrockar lite för min fru och säger - vad dum jag är - tydligen har alla Electrolux den funktionen nuförtiden - aja då behöver jag inte gräva mer efter det.K Kane skrev:
Så tokig effekt fick den rutan. Det är deras marknadsavdelnings fel. Försök inte lägga det på mig
Trodde alla var likadana som mig när det kommer till att handla nya vitvaror eller andra dyrare maskiner.
Jag brukar sitta och jämföra tillverkare och butiker i flera dagar och kolla produktinformation åt alla håll innan jag bestämmer mig. Tycker inte om att välja "första bästa" utan att dubbelkolla.
Har ännu inte känt mig lurad.
Jag brukar sitta och jämföra tillverkare och butiker i flera dagar och kolla produktinformation åt alla håll innan jag bestämmer mig. Tycker inte om att välja "första bästa" utan att dubbelkolla.
good for you - helpy helperKeiller skrev:Trodde alla var likadana som mig när det kommer till att handla nya vitvaror eller andra dyrare maskiner.
Ja, det är ju tråkigt att det blev som det blev. Får se om den gula rutan försvinner från Hemmys hemsida nu när ni uppmärksammat dem.H hullan skrev:Jag säger till min fru att jag måste kolla så att den har automatisk avfrostning nu. Går in på sidan - ser denna gula rutan - skrockar lite för min fru och säger - vad dum jag är - tydligen har alla Electrolux den funktionen nuförtiden - aja då behöver jag inte gräva mer efter det.
Så tokig effekt fick den rutan. Det är deras marknadsavdelnings fel. Försök inte lägga det på mig
en tjej på deras kundtjänst jag pratade med igår tycker också att det helt är de som klantat sig. Hon mailade mig igår kväll och meddelade att hon ska reda ut med sin chef hur de ska hantera ärendet och återkomma till mig
Medlem
· Sverige
· 5 376 inlägg
Kollade din ursprungliga bild/länk nu igen och ja det står ju så i den gula rutan. Vet inte hur jag missade det sist.H hullan skrev:
Så visst har du all rätt att känna dig vilseledd, detta får säljaren fixa på ett eller annat sätt.
För att avsluta tråden kan jag meddela att hemmy tog skåpen i retur och jag fick det dyrare paketet - slapp dock betala mellanskillnaden så jag fick det ursprungliga priset.
Leverans/retur skedde via bring igår.
All heder åt hemmy.se
Leverans/retur skedde via bring igår.
All heder åt hemmy.se
Liknande trådar
-
Felsökning Husqvarna frysskåp (Electrolux FZFF250) frysskåp - automatisk avfrostning fryser igen
Vitvaror -
Bästa patronspruta - manuell
Verktyg, Maskiner & Fordon -
Frånluftsfläkt på lågvarv via transformator som grund men manuellt omkopplingsbar till direktström för max-speed i 30minuter med Shelly
Villalarm & Hemautomation -
Manuell grästorvskärare - var köpa?
Gräsmatta -
Avfrostning problem automatisk avfrostning Husqvarna kyl-frys
Vitvaror