170 008 läst · 1 833 svar
170k läst
1,8k svar
Människans bästa vän? (Bilder och annat om våra hundar)
richardtenggren
Ingen-gör
· Norrlandet
· 6 589 inlägg
richardtenggren
Ingen-gör
- Norrlandet
- 6 589 inlägg
Flipperkula var en bra beskrivning. Vår knasboll viker in svansen under magen sen rusar hon runt som en galning och snurrar runt. Den som inte känner henne tror att hon har fått ett psykbryt.richardtenggren skrev:
richardtenggren
Ingen-gör
· Norrlandet
· 6 589 inlägg
richardtenggren
Ingen-gör
- Norrlandet
- 6 589 inlägg
Patrik440
Laddtryckare
· V-götaland
· 1 311 inlägg
Patrik440
Laddtryckare
- V-götaland
- 1 311 inlägg
Ja du, det kan nog bli en hel uppsats det.B b8q skrev:
Judith 8år är bossen iaf.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Är vi ute allihop å sedan ropar jag in dem för att jag skall gå ut å greja med något och det blir besvärligt att ha med allihopa å ha koll på dem så brukar Judith slå dövörat till och står kvar och kika fram lite grann bakom något fordon eller så för hon klurar ut när det är pyssel på gång.
Får skriva mera senare.
/Patrik
Vi hann med en snabb runda i parken på lunchen.
Gråa Hunden hade jättekul och hittade massor med ekorrar och nedfallna löv. Lika kul båda två.
Matte hade med en kopp kaffe och Bruna Hunden ville som vanligt sitta på bänken tillsammans med matte.
Hans nya stiliga svans syns till vänster i bild. Det har läkt jättefint och han verkar inte besvärad eller brydd över huvud taget.
Logga in
Skapa konto
Gråa Hunden hade jättekul och hittade massor med ekorrar och nedfallna löv. Lika kul båda två.
Logga in
Skapa konto
Matte hade med en kopp kaffe och Bruna Hunden ville som vanligt sitta på bänken tillsammans med matte.
Hans nya stiliga svans syns till vänster i bild. Det har läkt jättefint och han verkar inte besvärad eller brydd över huvud taget.
Jadu, samma ras, men helt olika, har ett gäng hemma. En skugga (hon följer mig alltid, överallt), en varg (tycker han själv iaf), en polis (blir det bråk så är det hon som bestämmer), en prinsessa (söt och egensinnig), en clown (energizer Bunny på speed) och tjuren Ferdinand (ligger helst i uterummet och spanar).Patrik440 skrev:Ja du, det kan nog bli en hel uppsats det.
Judith 8år är bossen iaf.
[bild]
Är vi ute allihop å sedan ropar jag in dem för att jag skall gå ut å greja med något och det blir besvärligt att ha med allihopa å ha koll på dem så brukar Judith slå dövörat till och står kvar och kika fram lite grann bakom något fordon eller så för hon klurar ut när det är pyssel på gång.
Får skriva mera senare.
/Patrik
Logga in
Skapa konto
Redigerat:
Hur fick du dem att posera så där tjusigt?Jante skrev:Jadu, samma ras, men helt olika, har ett gäng hemma. En skugga (hon följer mig alltid, överallt), en varg (tycker han själv iaf), en polis (blir det bråk så är det hon som bestämmer), en prinsessa (söt och egensinnig), en clown (energizer Bunny på speed) och tjuren Ferdinand (ligger helst i uterummet och spanar).
[bild]
Patrik440
Laddtryckare
· V-götaland
· 1 311 inlägg
Patrik440
Laddtryckare
- V-götaland
- 1 311 inlägg
Innan soffhänget hann vi med en eftermiddagspromenad i duggregn.
Lillen var inte värst imponerad av vädret så han gick in igen efter att varit ute på gårdsplanen å vänt så det blev Judith, Jesko, Ossmo, Rosa och jag som gick på promenad.
/P
Lillen var inte värst imponerad av vädret så han gick in igen efter att varit ute på gårdsplanen å vänt så det blev Judith, Jesko, Ossmo, Rosa och jag som gick på promenad.
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
/P
Patrik440
Laddtryckare
· V-götaland
· 1 311 inlägg
Patrik440
Laddtryckare
- V-götaland
- 1 311 inlägg
Igår följde Ossmo med och hjälpte till på jobbet.
/ P
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto