169 933 läst · 1 833 svar
170k läst
1,8k svar
Människans bästa vän? (Bilder och annat om våra hundar)
Patrik440
Laddtryckare
· V-götaland
· 1 311 inlägg
Patrik440
Laddtryckare
- V-götaland
- 1 311 inlägg
Ok, Jesko tyckte inte om att åka några fordon alls i början.Isakare skrev:
Kan fortfarande vara lite tveksam över att åka med i ena bilen men tar jag fram hjälmen och skall åka moped ja då studsar han runt tills han fått ta plats framför mig på tanken.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Logga in
Skapa konto
/ P
Patrik440
Laddtryckare
· V-götaland
· 1 311 inlägg
Patrik440
Laddtryckare
- V-götaland
- 1 311 inlägg
Jag och Jesko fick ta en liten kvällsrunda igår.
/ Patrik
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
/ Patrik
Patrik440
Laddtryckare
· V-götaland
· 1 311 inlägg
Patrik440
Laddtryckare
- V-götaland
- 1 311 inlägg
Ja då har lilla Polly blivit hemlös...
Nja, inte riktigt kanske men köparen i Skellefteå som ville ha Doris som vi skrev in som Polly i pappren eftersom det var det tilltänkta namnet började dröja väldigt mellan svaren och ej svarat alls några gånger å nu när jag frågade om det hänt något som ställt till det så var svägerskan förkyld så det ställde till det nu i coronantider...
Vad skall man tro, hade det varit ett ärligt svar så hade hon väl svarat tidigare känns det som?
Besiktade och chippade valparna i tisdags så Vilda flyttar till helgen och Polly får jag leta ny köpare till känns det som.. .
/ P
Nja, inte riktigt kanske men köparen i Skellefteå som ville ha Doris som vi skrev in som Polly i pappren eftersom det var det tilltänkta namnet började dröja väldigt mellan svaren och ej svarat alls några gånger å nu när jag frågade om det hänt något som ställt till det så var svägerskan förkyld så det ställde till det nu i coronantider...
Vad skall man tro, hade det varit ett ärligt svar så hade hon väl svarat tidigare känns det som?
Besiktade och chippade valparna i tisdags så Vilda flyttar till helgen och Polly får jag leta ny köpare till känns det som.. .
/ P
Patrik440
Laddtryckare
· V-götaland
· 1 311 inlägg
Patrik440
Laddtryckare
- V-götaland
- 1 311 inlägg
yonna skrev:
Nä, en del mail har man ju sållat bort direkt, en del verkar tro att man köper djur på samma sätt som en gammal gräsklippare..
Har haft en spekulant här nyss i 1½ timme nu och hon fick lite betänktetid tills i morgon fm, det kändes bra och hon ställde de rätta frågorna om man säger så.
Har dock några "spekulanter" till i kö i mailboxen utifall att.
Logga in
Skapa konto
/ P
Skogsägare
· Stockholm och Smålands inland
· 18 715 inlägg
Hade besök av en spets(?) idag. Efter ett tretimmars teamsmöte låg den här fröken utanför ytterdörren.
Med en avsides belägen gård med en km till närmaste granne blev jag en smula förvånad – det är ju inte ens säsong för att jaga med hund. Efter lite förfrågningar i närområdet blev det napp då någon sett en bortsprungetannons på fejjan.
Två dagar hade hon varit på vift, den gamla damen.
Logga in
Skapa konto
Med en avsides belägen gård med en km till närmaste granne blev jag en smula förvånad – det är ju inte ens säsong för att jaga med hund. Efter lite förfrågningar i närområdet blev det napp då någon sett en bortsprungetannons på fejjan.
Vilken tur att hon hittade dig.Nötegårdsgubben skrev:Hade besök av en spets(?) idag. Efter ett tretimmars teamsmöte låg den här fröken utanför ytterdörren.
[bild]