170 012 läst · 1 833 svar
170k läst
1,8k svar
Människans bästa vän? (Bilder och annat om våra hundar)
Patrik440
Laddtryckare
· V-götaland
· 1 311 inlägg
Patrik440
Laddtryckare
- V-götaland
- 1 311 inlägg
Igår tog jag och Judith en mopedtur upp i skogen.
/ Patrik
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
/ Patrik
Logga in
Skapa konto
Vovven fick biverkningar av öronmedicinen från hörande till nästan inte hörande alls
Mycket ovanligt tydligen. Infektionen borta och öronen ser fina ut.. men bortfallet av hörseln kan tyvärr vara permanent.
Men det KAN (finns iaf en möjlighet) bli både lite och mycket bättre med tiden - dock kan man bara vänta och se..
.. lite ledsamt, hon är redan halvblind och har div ålderskrämpor.. (11 år)
Först satte jag mig för att rensa ogräs i rabatten.. då kom hon och satte sig på klematisen framför mig.. jag makade på mig och gav lite plats på dynan jag brukar släpa med mig (mjukare o stå på eller sitta på eller vad man nu vill..).. nä hon skulle sitta på blomman 10 cm framför mig så jag inte kom åt något annat än henne..
Då flyttade jag mig helt från dynan.. och satte mig bredvid, då la hon sig nöjt på dynan.. tills jag böjde mig fram mot rabatten, då var hon på klematisen igen.
Äh tänkte jag, vi byter plat.. gick till stengången för att rensa på gruset på kanten där.. då tog hon hela dynan och tyckte nu var det dags för magkill..
Blev inte alls så mycket rensat som jag planerat... men vissa andra var nöjda iaf.
Då flyttade jag mig helt från dynan.. och satte mig bredvid, då la hon sig nöjt på dynan.. tills jag böjde mig fram mot rabatten, då var hon på klematisen igen.
Äh tänkte jag, vi byter plat.. gick till stengången för att rensa på gruset på kanten där.. då tog hon hela dynan och tyckte nu var det dags för magkill..
Logga in
Skapa konto
Blev inte alls så mycket rensat som jag planerat... men vissa andra var nöjda iaf.
Patrik440
Laddtryckare
· V-götaland
· 1 311 inlägg
Patrik440
Laddtryckare
- V-götaland
- 1 311 inlägg
Nu i midsommarhelgen har vi varit och svalkat oss i sjön några gånger.
/Patrik
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto