171 330 läst · 1 840 svar
171k läst
1,8k svar
Människans bästa vän? (Bilder och annat om våra hundar)
För många år sedan hade jag min första dalmatiner och en äldre cocker. Cockern lärde ut tricket så att den större ställde sig på bakbenen för att skaka plommongrenarna.
Sedan fes de ikapp om kvällarna när vi tittade på TV.
Sedan fes de ikapp om kvällarna när vi tittade på TV.
Gråa Hunden äter körsbär, men från marken. Han äter också rönnbär, oxelbär och andra bär som han kommer över.
För länge sedan hade jag en hund som plockade (och åt) jordgubbar och röda vinbär direkt från plantorna/buskarna. Hon kunde plocka blåbär också ibland.
För länge sedan hade jag en hund som plockade (och åt) jordgubbar och röda vinbär direkt från plantorna/buskarna. Hon kunde plocka blåbär också ibland.
Vissa ord måste jag börja byta ut! Skickade en fråga på sociala medier till bättre hälften som sitter i andra delen av huset om det är dags för kvällspromenaden. Ingen reaktion, så hojtade ”dags för promenad”, inte ens en sekund senare så hoppade upp vovven upp i soffan. Alltid redo stämmer med denna kille 😂😍
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Idag är ingen vanlig dag, för idag är Pingis födelsedag! Fyra år var han när han kom till oss och idag fyller han åtta.
Från Pingis första födelsedag hos oss när han fick en mjuk leksak i present av vår dåvarande granne, som vi inte varnat om hur han hanterar sånna 😅
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Från Pingis första födelsedag hos oss när han fick en mjuk leksak i present av vår dåvarande granne, som vi inte varnat om hur han hanterar sånna 😅
Grattis Pingis! 😻Storsockret skrev:Idag är ingen vanlig dag, för idag är Pingis födelsedag! Fyra år var han när han kom till oss och idag fyller han åtta.
[bild]
[bild]
[bild]
[bild]
[bild]
[bild]
[video]