Jesko har vuxit i sina öron.

• Haha
  • Gilla
Patrik440 och 2 till
  • Laddar…
När man inte förstår sin storlek.
Svanarna stod på stranden, par med unge.
Kerstin jagade ut de i vattnet.
En hund vid sjökanten tittar på svanar som flyter på vatten. Lugnt, dystra färger, höstligt landskap.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Haha
  • Gilla
  • Wow
Patrik440 och 5 till
  • Laddar…
Kul helg!
Cleo har fått diagnos artros i tårna. Inte så kul, men hon gillar uppenbarligen skorna hon fått, film från i lördags:

Och i söndags åkte vi som traditionen bjuder till Kilene för att fira fars dag med nävgröt och fläsk. Och vem står före oss i kön om inte Cleos pappa och faster! Det är de två mörkare hundarna. Den andra röda hunden är från samma uppfödning som de två.

• Gilla
  • Älska
Snigla och 5 till
  • Laddar…
Hund med leksak i husvagn, stjärnmönstrad filt, säng i bakgrunden, mysigt inre, leksaker.
Skapa konto

Nilla njuter i husvagnen ihop med husse, matte och ett ben... 🫶

• Gilla
  • Älska
Snigla och 7 till
  • Laddar…
Patrik440
Anna_H Anna_H skrev:
Jesko har vuxit i sina öron.
He he... Ja det får man säga. :)

• Gilla
Anna_H och 1 till
  • Laddar…
Anna_H Anna_H skrev:
Kul helg!
Cleo har fått diagnos artros i tårna. Inte så kul, men hon gillar uppenbarligen skorna hon fått, film från i lördags:
[video]

Och i söndags åkte vi som traditionen bjuder till Kilene för att fira fars dag med nävgröt och fläsk. Och vem står före oss i kön om inte Cleos pappa och faster! Det är de två mörkare hundarna. Den andra röda hunden är från samma uppfödning som de två.
[video]
Finurligt med skorna. Får hon någon medicin? Gråa Hunden äter onzior och har verkligen blivit bra av det.

• Gilla
yonna
  • Laddar…
H
Fokuset när husse maler kött skojar man inte bort, tror nästan att någon skulle kunna bryta sig in i huset utan att han tar blicken bort från detta goda 😅
En man och en hund i ett kök med disk på diskställ, tapet med bladmönster.
Skapa konto

• Gilla
  • Haha
  • Älska
Patrik440 och 9 till
  • Laddar…
Jiji Jiji skrev:
Finurligt med skorna. Får hon någon medicin? Gråa Hunden äter onzior och har verkligen blivit bra av det.
Ja, hon får också Onzior, och piller med nypon och MSM.

• Gilla
Patrik440
  • Laddar…
Havet var halt idag.
Två hundar på stranden, träpelare i bakgrunden, vågigt hav, solnedgång, reflektion i vatten, rosa skymning.
Skapa konto

• Gilla
  • Älska
  • Haha
Patrik440 och 9 till
  • Laddar…
Tror det är någon som är glad över att jag jobbade hemifrån tidigare idag men samtidgt tror jag det fanns en viss besvikelse över att jag verkligen jobbade... 🙄

Man i glasögon med hund vid skrivbord inomhus, kök i bakgrunden, avslappnad atmosfär.
Skapa konto

• Haha
  • Älska
  • Gilla
Snigla och 5 till
  • Laddar…
Cleo har också provat isen, sedan träffade hon en häst och slutligen dödade hon en gran, den står numera på Torget i Hagfors istället för i pappas trädgård.

Hund i sele utforskar isigt landskap, människa i röda vantar håller kopplet.
Skapa konto

• Gilla
  • Haha
Snigla och 7 till
  • Laddar…
Två hundar i ett kök, främre hunden fokuserad, bakre hunden suddig.
Skapa konto

Två rufsiga hjältar, nyss hemkomna från hundräddningsinsats.

Yngste sonen, hundarna och jag var ute och körde nu i kväll. Vid en stor rondell såg vi en tjej med koppel men ingen hund. Hunden såg vi springa längs vägen (kopplingen mellan riksvägen och samhället så mkt bilar och bara en liten bit från motorvägen). Vi gjorde ett varv i rondellen, parkerade och plockade ut hundarna.
På mindre än fem minuter hade den lösa hunden (en tik) uppmärksammat att det fanns två nya lekkamrater att träffa och sprang rakt mot Bruna Hunden, som är lite av en tjejtjusare. Jag slog andra ändan av Bruna Hundens koppel om halsen på den lösa hunden och så väntade vi bara på matte som kom springande. Gråa Hunden hjälpte till med glada tillrop och gott humör.

• Gilla
  • Älska
Jonobe och 15 till
  • Laddar…
Jiji Jiji skrev:
[bild]
Två rufsiga hjältar, nyss hemkomna från hundräddningsinsats.

Yngste sonen, hundarna och jag var ute och körde nu i kväll. Vid en stor rondell såg vi en tjej med koppel men ingen hund. Hunden såg vi springa längs vägen (kopplingen mellan riksvägen och samhället så mkt bilar och bara en liten bit från motorvägen). Vi gjorde ett varv i rondellen, parkerade och plockade ut hundarna.
På mindre än fem minuter hade den lösa hunden (en tik) uppmärksammat att det fanns två nya lekkamrater att träffa och sprang rakt mot Bruna Hunden, som är lite av en tjejtjusare. Jag slog andra ändan av Bruna Hundens koppel om halsen på den lösa hunden och så väntade vi bara på matte som kom springande. Gråa Hunden hjälpte till med glada tillrop och gott humör.
Fantastisk insats! Bra jobbat!❤️

• Gilla
  • Älska
Snigla och 1 till
  • Laddar…
Patrik440
Förra lördagen hjälpte Judith mig på jobbet.

Hund sitter på stol framför skrivbord, grön boll, kontorsmiljö.
Skapa konto

Hund hoppar i luften, fångar boll, vintersnö, fotavtryck, lekfull stämning, suddig bakgrund.
Skapa konto

Hund med fluffig päls håller grönt boll-leksak i munnen inomhus.
Skapa konto

• Gilla
  • Älska
Isakare och 6 till
  • Laddar…
Tänkte ladda upp en video men filformatet funkar tydligen inte med sidan. Får bli en bild istället då. 🤔
Svart hund tuggar på ben i en mysig grön filt.
Skapa konto

• Gilla
  • Älska
Snigla och 5 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.