5 634 läst · 67 svar
6k läst
67 svar
Linda om 18,5kw motor
Nädå SMC3 har intern bypass som kopplar förbi när startprocessen är klar. SMC3 är riktigt bra, använder bara såna
Som det ser ut på din bild är det meningslöst att du provar med den. Sök en begagnad det är knappast lönt att linda om den. Det är färre och färre som sysslar med det numera och tyvärr skiftande kunskaper och förmåga, mer lagerbyte och liknande de gör på maskiner av din typ.D Djävulssnickarn skrev:
Det är kilremsdrift å kantverket är av egen tillverkning
Kantverket är inte helt klart än, ramen å matarrullarna är på plats å 1.1kw motorn till matningen. Så det hade ju kunnat va kul om man hade en motor till dagen då den ska igång
Jodå hade gått med en kraftigare, då kanske man kan kasta på fler klingor så blir det mer som en lamellsåg
Nu har det gått ett tag, har hänt en hel del annat emellan. Men nu ska jag ge mig på motorn igen, har tagit in den I hallen där det är varmt så all fukt försvinner å tänkte plocka isär hela motorn för att se om det är bränt på fler ställen eller bara det jag såg genom kopplingsdosan. Såg bara svart ut, inget verkade ha brunnit av
Kollade med de som hade motorn innan å den hade inte stannat, utan bara börjat låta konstigt och fläkten hade försvunnit. Så det kanske är enkelt att fixa?
Kollade med de som hade motorn innan å den hade inte stannat, utan bara börjat låta konstigt och fläkten hade försvunnit. Så det kanske är enkelt att fixa?
Produkter som diskuteras i tråden