Faan faan faan!!!

Jag visste att det var nåt jag glömt! Var in i mitt livs första Lidl-butik i lördags, skulle förstås ha kollat efter verktyg.

Fast å andra sidan; Lidl på Folkungagatan kanske inte inte är så "DIY-inriktat".

vojma skrev:
Faan faan faan!!!

Jag visste att det var nåt jag glömt! Var in i mitt livs första Lidl-butik i lördags, skulle förstås ha kollat efter verktyg.

Fast å andra sidan; Lidl på Folkungagatan kanske inte inte är så "DIY-inriktat".
Det är just detta som är det roliga! Dom brukar ha dom mest udda verktyg och saker i alla butikerna. Har själv hittat deras verktygserbjudande på Lidl på Sveavägen i Stockholm. Man kollar i mittgången i affären för det är där dom brukar ha det som inte är mat :)

Man får vara uthållig och vänta ca 1 år om man har missat nåt roligt, det brukar komma tillbaka.
Jag brukar även kolla lidl.de för att få en fingervisning och vad som kan komma om några veckor.

vojma skrev:
Faan faan faan!!!

Jorå, var själv inne där och klämde på både tigersåg och blandare. Köpte dock ingendera. Du missade inte så mycket.

Någon som vet om slangar från Kärcher passar Parkside Pressure Cleaner 150AI ?

ullberg
ZeroX66 skrev:
Någon som vet om slangar från Kärcher passar Parkside Pressure Cleaner 150AI ?
Vet tyvärr inte, men min motfråga är om parkside högtrycken är på bra pris för tillfället? jag skulle behöva en enkel högtryck...

/U

Har en och köpte den förra året. Helnöjd med den :)

Reservdelar eller tillbehör fås snabbt via denna mejl: service.danmark@grizzly.biz

Ska köpa mig en avloppsrensare :)

ZeroX66 skrev:
Har en och köpte den förra året. Helnöjd med den :)

Reservdelar eller tillbehör fås snabbt via denna mejl: service.danmark@grizzly.biz

Ska köpa mig en avloppsrensare :)
vart någonstans kan man få en lista på reservdelar och tillbehör som finns att tillgå då?

MagicFingers skrev:
vart någonstans kan man få en lista på reservdelar och tillbehör som finns att tillgå då?
och priser, frakter, köpvillkor och lite info om vem man handlar av ;)

Någon som vet om en sån där florabest stångsåg de har på annons nu är något att hänga i julgran?

Mejla till adressen som jag skrev innan. De är snabba och trevliga = Lidl Service tror jag det var. Jag fick pdf filer på manualer och artikelnummer på rörrensen :)

Är det någon som vet om högtryckstvätten de säljer nu för 999 kr är något att ha. Jag har bara sett den på bild men den verkar rätt OK för pengarna. Slangvinda och en del tillbehör medföljer.

• Gilla
ullberg
  • Laddar…
Tror jag tog upp detta i en tråd, men vilket som så har jag inhandlat den. Den är grym!
Ser ingen skillnad mellan denna och min gamla Nilfisk. Den har ett bättre och stabilare tryck än Nilfisken på 120bar som jag hade. Kärscher kan jag inte uttala mig om.
Om denna håller i 5år så är det ren vinst. Nilfisken höll två säsonger...

Det problem som kan vara är reservdelar och andra tillbehör. Dessa får man beställa från mejladressen, Lidl service sen har de service ställen i Sverige ,men inga tillbehör.

Vart hittar ni dessa verktyg i min lokala butik har de aldrig någonting kanske en tång på sin höjd.

Andy78 skrev:
Vart hittar ni dessa verktyg i min lokala butik har de aldrig någonting kanske en tång på sin höjd.
Ja vad ska man svara på det? Jag skulle kunna skriva "vid mittgången" men det hjälper ju knappast dig. :confused: Kanske är det så att "mindre" lidlbutiker inte har dessa "specialerbjudanden".

Just tvätten har jag dock bara sett i reklambladet. Den går att se på Lidls hemsida via "Veckans reklamblad" och "Veckans specialerbjudanden".

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.