1 791 490 läst · 5 846 svar
1791k läst
5,8k svar
Lidl verktyg denna vecka.
Faan faan faan!!!
Jag visste att det var nåt jag glömt! Var in i mitt livs första Lidl-butik i lördags, skulle förstås ha kollat efter verktyg.
Fast å andra sidan; Lidl på Folkungagatan kanske inte inte är så "DIY-inriktat".
Jag visste att det var nåt jag glömt! Var in i mitt livs första Lidl-butik i lördags, skulle förstås ha kollat efter verktyg.
Fast å andra sidan; Lidl på Folkungagatan kanske inte inte är så "DIY-inriktat".
Det är just detta som är det roliga! Dom brukar ha dom mest udda verktyg och saker i alla butikerna. Har själv hittat deras verktygserbjudande på Lidl på Sveavägen i Stockholm. Man kollar i mittgången i affären för det är där dom brukar ha det som inte är matvojma skrev:
Jorå, var själv inne där och klämde på både tigersåg och blandare. Köpte dock ingendera. Du missade inte så mycket.vojma skrev:
ullberg
Verktygstokig
· Stockholm
· 3 892 inlägg
ullberg
Verktygstokig
- Stockholm
- 3 892 inlägg
Renoverare
· västra götaland
· 735 inlägg
Är det någon som vet om högtryckstvätten de säljer nu för 999 kr är något att ha. Jag har bara sett den på bild men den verkar rätt OK för pengarna. Slangvinda och en del tillbehör medföljer.
Tror jag tog upp detta i en tråd, men vilket som så har jag inhandlat den. Den är grym!
Ser ingen skillnad mellan denna och min gamla Nilfisk. Den har ett bättre och stabilare tryck än Nilfisken på 120bar som jag hade. Kärscher kan jag inte uttala mig om.
Om denna håller i 5år så är det ren vinst. Nilfisken höll två säsonger...
Det problem som kan vara är reservdelar och andra tillbehör. Dessa får man beställa från mejladressen, Lidl service sen har de service ställen i Sverige ,men inga tillbehör.
Ser ingen skillnad mellan denna och min gamla Nilfisk. Den har ett bättre och stabilare tryck än Nilfisken på 120bar som jag hade. Kärscher kan jag inte uttala mig om.
Om denna håller i 5år så är det ren vinst. Nilfisken höll två säsonger...
Det problem som kan vara är reservdelar och andra tillbehör. Dessa får man beställa från mejladressen, Lidl service sen har de service ställen i Sverige ,men inga tillbehör.
Ja vad ska man svara på det? Jag skulle kunna skriva "vid mittgången" men det hjälper ju knappast dig. Kanske är det så att "mindre" lidlbutiker inte har dessa "specialerbjudanden".Andy78 skrev:
Just tvätten har jag dock bara sett i reklambladet. Den går att se på Lidls hemsida via "Veckans reklamblad" och "Veckans specialerbjudanden".