1 794 581 läst · 5 850 svar
1795k läst
5,9k svar
Lidl verktyg denna vecka.
Om du klagar så får du tillbaka pengarna. Jag hade bekymmer en gång då UPS användes från Kina och de tog moms/tull en gång till, jag klagade och fick genast tillbaka pengarna från säljaren.T trycklös skrev:Japp, men det är inte många paket som fastnar numera, för min del är det nog bara några procent av alla paket.
Det trista är ju när det är paket som man faktiskt betalat moms för redan som man sen måste hålla på att klödda med mot säljaren. Det är ju skillnad ifall man ine betalat någon moms och chansat på att det ska slippa igenom. Då kan man ju liksom inte gnälla när det fastnar
Apropå Lidl, så fanns bland veckans vara ett par sorters frysta stora räkor med olika asiatisk smaksättning. De smakade rätt trist och hade en helt oduglig gummikonsistens. Inte för att det har med verktyg att göra, men de säljs åtminstone på Lidl, vilket jag vill minnas att tråden handlade om en gång i tiden.
T
trycklös
Trädgårdsfixare
· Blekinge
· 313 inlägg
trycklös
Trädgårdsfixare
- Blekinge
- 313 inlägg
Har inte testat just dem, men de är ganska små.
Mina minsta är 170 långa och det är i minsta laget för att slipa med slipjigg (stämjärn i jigg tar upp ca 10 cm så på en 15cm platta blir det väldigt korta rörelser och man kan inte utnyttja mitten alls).
Mina minsta är 170 långa och det är i minsta laget för att slipa med slipjigg (stämjärn i jigg tar upp ca 10 cm så på en 15cm platta blir det väldigt korta rörelser och man kan inte utnyttja mitten alls).
Om man lägger till några kronor och köper två av dessa 400/1000 och 600/1200 på Amazon får du betydligt större ytor på stenarna och två hållare. Jag har bägge. D.v.s fyra olika kornstorlekar. Inte använt så mycket ännu men verkar vara rätt bra kvalitet.
Dag
Dag
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Kan man använda ett sådant slipblock till att vässa sina köksknivar eller är det olämpligt?