1 794 649 läst · 5 850 svar
1795k läst
5,9k svar
Lidl verktyg denna vecka.
Allvetare
· Västra götaland
· 9 126 inlägg
OBS!
Svängde in om Lidl Värmdö idag för att införskaffa en av digitalmätarna.
Gick som vanligt gångarna fram och tillbaka men inga mätare! Redan slut?
Frågade en anställd vid mjölken. Ungen aning! Men jag ringer en kompis!
Kompisen kom och mätarna hittades. Dom låg längst in på lagret. Väldigt stöldbegärliga! Så fråga om dom saknas i butiken!
Dag
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Kompisen kom och mätarna hittades. Dom låg längst in på lagret. Väldigt stöldbegärliga! Så fråga om dom saknas i butiken!
Dag
Tack för tipset, det fick bli en spontan tripp så här på fredagskvällen. Jag tog sista höjdmätaren, men tyvärr fanns det ingen vinkelmätare kvar. Men numera har vi två Lidl i stan, så jag ska göra ett försök i andra butiken imorgon och hoppas att det kan finnas kvar nån där.stigen skrev:OBS!
[bild]
Dag
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Verktygstokig
· Halland
· 7 562 inlägg
Kära nån, jag var helt inställd på att det var fredag!
Jag kom hem med verktyg och chips, förklarade för barnen att nu äter vi en snabb kvällsmat innan det blir tv-tittande med massor av chips jaja, det får bli ett kortare program så både dom och jag orkar upp till vardagssysslorna imorgon
Ta du helg om du ställt in dej på det, jobbet finns nog kvar till nästa veckaDheri skrev:
Det var väl främst att jag är tillbaka och fotar 0800 på torsdagar när det är verktygH hyggabus skrev: