1 794 649 läst · 5 850 svar
1795k läst
5,9k svar
Lidl verktyg denna vecka.
Funderat på det, men jag har satt en gräns. Absolut max två skärmar med appar i telefonen, för att behålla någon rimlighet i mitt digitala liv.A Anders_Nilsson skrev:
Fast på Jula funkar det mycket smidigare, där kan man ju knyta det till sitt betalkort också och behöver inte fibbla med mobilen
Problemet uppstår med det majoritet som inte betalar med mobilen utan bara ska scanna Plus, och som i nio fall av tio inte har förberett detta innan det är dags, utan då tar upp mobilen, letar efter rätt App, saknar täckning etc.
Problemet uppstår med det majoritet som inte betalar med mobilen utan bara ska scanna Plus, och som i nio fall av tio inte har förberett detta innan det är dags, utan då tar upp mobilen, letar efter rätt App, saknar täckning etc.
Handyman 1 skrev:
Husägare
· en bit söder om smygehuk
· 364 inlägg
jag har batterimaskinen. den är klen kan man väl lugnt säga. använder den mest till att kapa av lite skruvar jag inte fått loss vid rivning eller kapa armeringsjärn. den var billig och jag har redan batterierna, så för mig var det ok för det jag behöver den till nu, men ska jag göra några riktiga jobb så blir det en ordentlig bosch eller dylikt.Peraan82 skrev:
Peraan82 skrev:
Jag har en 230mm vinkelslip från lidl som varit med i över 10 år. Den används inte dagligen men ganska ofta. När den används så brukar det vara ganska intensivt. Har kapat mycket sten med den och den fungerar ännu riktigt bra.
Har man 6 halvblod i hagen och är lite lat så lagar man sönderbitna hästtäcken med limpistol. Såå mycket enklare än att skaffa rum med industrisymaskinR Raufus skrev: