KNIPES 2612200 Flacktång för 273,75 kr visas på ett onlineköpsida.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Får ju nästan 10st parksidetänger för det priset
 
  • Älska
nissenhj
  • Laddar…
N nissenhj skrev:
Tänger är det bara Knipex som kan göra!
Njae, i alla fall förr i tiden kunde Lindström det också. Och det finns garanterat fler som kan. Men visst är Knipex trevliga.
 
  • Gilla
bulleribock och 5 till
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
Njae, i alla fall förr i tiden kunde Lindström det också. Och det finns garanterat fler som kan. Men visst är Knipex trevliga.
Mina 30 år gamla Knipex känns som nya än idag...
 
  • Älska
nissenhj
  • Laddar…
För 30-40 år sedan gjorde även Bacho kvalitetstänger. Har kvar min gamla Bacho som är en klar favorit.
 
Alfredo Alfredo skrev:
Njae, i alla fall förr i tiden kunde Lindström det också. Och det finns garanterat fler som kan. Men visst är Knipex trevliga.
Håller helt med, mina bästa små precisionstänger är gjorda av Lindström. Men då är också priset ungefär det dubbla mot Knipexen ovan.
De har kanske gjort större tänger också?
 
  • Gilla
bulleribock och 1 till
  • Laddar…
T Taxture skrev:
[bild]
Får ju nästan 10st parksidetänger för det priset
Men vad skall du med 10 st tänger du inte kan använda som tänkt? Då är inte billigt billigt!
 
  • Gilla
johel572 och 3 till
  • Laddar…
N nissenhj skrev:
Men vad skall du med 10 st tänger du inte kan använda som tänkt? Då är inte billigt billigt!
Fast jag kan ju använda lidltången till det jag tänkt :cool:
 
  • Gilla
nissenhj
  • Laddar…
T
T Taxture skrev:
Fast jag kan ju använda lidltången till det jag tänkt :cool:
Som sockertång då, eller? ;)
 
  • Älska
  • Gilla
  • Haha
Hep och 2 till
  • Laddar…
Hör kanske inte till dom som lossar M16 muttrar med en spetstång utan använder den som just spetstång där det är smått och trångt
 
  • Gilla
  • Wow
Mr Tool och 1 till
  • Laddar…
Fast den är vääldigt vek, knappt det går att plocka muttrar med den ens...(käftarna skelar så fort man lägger minsta kraft). Polygripen är klumpig och oprecis - men den kan jag hålla med om att den iaf funkar till "reserv". Den större avbitarn går säkert att använda till något, men jag föredrog den mindre som sagt.
 
  • Gilla
nissenhj
  • Laddar…
Humulus Humulus skrev:
käftarna skelar så fort man lägger minsta kraft
Har inte det bekymmret med min.......
Polygripen har inte testats än men såna är mer nödverktyg

Verkar generellt att folk tror det går att köpa superkvalitetsverktyg för bara 30:- i en mer eller mindre livsmedelsbutik
 
  • Gilla
Fotografen
  • Laddar…
Såg diskussionen om limpistoler tidigare. Har e fråga där, vad %$#@ använder man en limpistol till förutom flörtkulor och julpyssel? :thinking:
 
R Raufus skrev:
Såg diskussionen om limpistoler tidigare. Har e fråga där, vad %$#@ använder man en limpistol till förutom flörtkulor och julpyssel? :thinking:
Limma jiggar för träbearbetning. Temporära infästningar. Du får prova att ha en i hölster överallt du går så ska du se att det är superanvändbart verktyg
 
  • Gilla
Tule54
  • Laddar…
Sittställning
T Taxture skrev:
Har inte det bekymmret med min.......
Polygripen har inte testats än men såna är mer nödverktyg

Verkar generellt att folk tror det går att köpa superkvalitetsverktyg för bara 30:- i en mer eller mindre livsmedelsbutik

Spelar väl egentligen inte någon roll..köper du en bil som kostar 100k eller 500k ny förväntar du väl dig att båda kan rulla från a till b.

Marknadsför man en tång som en tång ska den kunna användas att Tångas med i min mening
Allt annat är ett jävla slös med jordens och folks resurser .
 
  • Älska
  • Gilla
pyro och 1 till
  • Laddar…
Och vad för våldsamheter använder du spetstången till där den måste vara stark som den vore gjord i pansarstål?
 
  • Haha
nissenhj
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.