1 787 251 läst · 5 835 svar
1787k läst
5,8k svar
Lidl verktyg denna vecka.
Läs längre tillbaks i denna tråd så hittar du svaret på din fråga...M Maximarcus skrev:
Den finns, och mycket mer ( Tex en svarv), på Lidls tyska sida. Det finns även tips om hur du kan beställa trots att de inte skickar till Sverige.
Idag dök det upp.J jojjo76 skrev:Tänkte uppdatera lite här då det kan vara av intresse.
Kontaktade Lidl via hemsidan, som lotsade vidare mig till Kompernass ( Står faktiskt i manualen/garantin att man ska kontakta dom direkt, men vem orkar läsa den ). Var inga problem någonstans utan blev väl bemött och efter att ha skickat några bilder på Kvitton och etiketterna på verktygen så fick jag retursedlar. Sen blev det svårare pga att jag bor i Norrland. Retursedlarna var med UPS och tydligen hade jag 70 mil till närmaste inlämningsställe så blev att ringa och boka upphämtning. Efter en månad och 3:e upphämtningsförsöket så kom det faktiskt en chaufför och sakerna skeppades vidare. (Hatar UPS numera) Och idag, bara några dagar sen paketen skickades fick jag en notis om att 2 paket är på väg till mig. Vet inte om verktygen är lagade eller om det är nya. Jag återkommer med det när jag fått dem.
Fick helt nya verktyg tillbaka, i låda och allt. Så har ingenting att klaga på vad det gäller att reklamera iallafall. Sen är det en annan fråga att se hur länge dessa verktyg håller denna gång.
Chucken på den batteridrivna borrmaskinen släppte ifrån själva maskinen idag. Hittar inte kvittot tyvärr för att reklamera, behöver man det för att reklamera till Kompernass?J jojjo76 skrev:
Jag har aldrig haft koll på kvitton men på slutet så har jag gjort en privat mapp på Facebook som bara jag och tanten ser, köper jag nåt så fotar jag grejen och kvittot och laddar upp till mappen så finns det där.
Finns väl liknande molntjänster men nu slipper jag nåt extra
Finns väl liknande molntjänster men nu slipper jag nåt extra
Verktygstokig
· Halland
· 7 536 inlägg
Och om man inte vill låta ett kommersiellt amerikanskt företag ta hand om ens kvitton kan man spara dem på en hårddisk hemmanino skrev:
Eller i en mapp på mobilen.
(Klart jag har foliehatt, ffa mot fb )
Jo men jag har försökt med kakburk, mobilen osv men det har aldrig funkat men nu gör det de...Frustrator skrev:
Nja, för FB och liknande privata aktörer så måste ju kvitton vara en guldgruva och precis det som de vill fylla sina servrar med. Dvs information om människors hela inköpshistorik, precis det som behövs för att ännu bättre kunna rikta både kommersiell och politisk reklam.Mikael_L skrev: