S snajgel skrev:
Hur brukar det vara med föregående veckas varor ligger dom kvar i butik om det är några kvar eller tas dom bort?
Missade det där lilla ledade skruvstycket förra veckan..
Varorna finns i butik tills dess att de är slutsålda eller så skickas de tillbaka till centrallager efter 6 (sex) veckor i butiken.

• Gilla
b_hasse och 2 till
  • Laddar…
9/7 kommer batterier, laddare och maskiner. Till och med en gräsklippare.

För er som klagade tidigare har Lidl tagit sig tiden att svara "Välj batteri och verktyg efter ditt behov!".

Reklambild för Parkside verktyg och batterier med priser och en kvinna som håller en borrmaskin.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Reklamblad för Parkside verktyg och maskiner inklusive borrmaskin, häcksax, gräsklippare och polermaskin.
Skapa konto

https://www.lidl.se/sv/reklamblad/galler-6-7-12-7-erbjudanden-vecka-28/view/flyer/page/18

• Gilla
Hammarfall
  • Laddar…
Är det någon mer än jag som har haft problem med lidls extra batterier, med extra batteriet så måste jag trycka två gånger på avtryckaren på skruvdragareen om den inte har används på typ 5 min. Original batteriet har ej det problemet. Har även reklamerar extra batteriet och fått ett annat men med samma resultat... ☹️

Nej, har aldrig märkt någon skillnad mellan det som följt med och extrabatteri. Är det olika kapacitet på batterierna?

D da98jpn skrev:
Är det någon mer än jag som har haft problem med lidls extra batterier, med extra batteriet så måste jag trycka två gånger på avtryckaren på skruvdragareen om den inte har används på typ 5 min. Original batteriet har ej det problemet. Har även reklamerar extra batteriet och fått ett annat men med samma resultat... ☹️

Humulus Humulus skrev:
Nej, har aldrig märkt någon skillnad mellan det som följt med och extrabatteri. Är det olika kapacitet på batterierna?
Nä samma 2Ah, skulle vilja prova batteriet i en annan maskin... Så jag är nog tvingen att köpa tigersågen...

• Gilla
  • Haha
Mick13 och 2 till
  • Laddar…
M Malsike skrev:
Inget verktyg, men är det nån som testat deras robotdammsugare (Silvercrest)?
Från 2/7, 1.499 kr.[/QUOTE
Såg ut som Julas dito och den har gått hårt hos oss i flera år, bytt batteri en gång och borstarna kanske 4 ggr.

Ursviken Ursviken skrev:
Köpte precis det lilla ledade skruvstycket.
hur verkar skruvstycket?

@da98jpn har du tittat närmare på de två olika batterierna. Datum, ursprungsland, etc. Det kan vara så att Lidl har leverantör som har gjort en omställning. Väldigt svårt att följa upp. Lättare om tidiga batterier var skit och nya var bra.

Nä har tyvärr inte gjort någon närmare titt. Utefrån ser dom likadana ut.
Kan ta en titt ikväll. Men köpte borrskruvdragaren samtidigt med extra batteriet.

Mikael_L
Ojoj, nu har det hänt.
Jag kom ut från lidl utan något verktyg, utan istället något i matväg *kors i taket*
Det blev en burk med potatissallad och ett par av deras ganska hyggliga alkoholfria IPA.
Men förvånande så hittade jag inget verktyg (el likn) som föll mig i smaken, öht fanns det nästan inget alls i den kategorin, mest kläder.
Lidl på Gottsunda, har de slutat med verktygen? :thinking:

• Gilla
krzysgro
  • Laddar…
Fel vecka kompis ;)

• Gilla
Mikael_L
  • Laddar…
Kom just hem med en hållare för sopsäckar + helgens mat!

• Gilla
LittleFish
  • Laddar…
Ellagård Ellagård skrev:
Kom just hem med en hållare för sopsäckar + helgens mat!
Just det! Hur verkar den? Vi körde på julas wellpapp varianter (en högsmal flyttlåda med en säck i) för några år sedan men den funkade inte för oss.

Reklambild för sopsäckshållare med fällbart lock i grått, blått och mintgrönt, prisangivelse och specifikationer.
Skapa konto

Helgens mat, såg du också att det var rea på chipsen?

Person som håller i två wellpappslådor märkta med "Hallandskt Hantverk" och "Gårdschips".
Skapa konto

• Gilla
  • Haha
Mick13 och 2 till
  • Laddar…
Den verkar vettig tycker jag.

• Gilla
Lime113
  • Laddar…
Har den hemma sen innan, gör sitt jobb! Fyller man säcken lite för mycket så är det lite svårt att få bort den

• Gilla
GargamelSE
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.