1 794 454 läst · 5 850 svar
1794k läst
5,9k svar
Lidl verktyg denna vecka.
Varorna finns i butik tills dess att de är slutsålda eller så skickas de tillbaka till centrallager efter 6 (sex) veckor i butiken.S snajgel skrev:
9/7 kommer batterier, laddare och maskiner. Till och med en gräsklippare.
För er som klagade tidigare har Lidl tagit sig tiden att svara "Välj batteri och verktyg efter ditt behov!".
https://www.lidl.se/sv/reklamblad/galler-6-7-12-7-erbjudanden-vecka-28/view/flyer/page/18
För er som klagade tidigare har Lidl tagit sig tiden att svara "Välj batteri och verktyg efter ditt behov!".
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Logga in
Skapa konto
https://www.lidl.se/sv/reklamblad/galler-6-7-12-7-erbjudanden-vecka-28/view/flyer/page/18
Är det någon mer än jag som har haft problem med lidls extra batterier, med extra batteriet så måste jag trycka två gånger på avtryckaren på skruvdragareen om den inte har används på typ 5 min. Original batteriet har ej det problemet. Har även reklamerar extra batteriet och fått ett annat men med samma resultat... ☹️
Nej, har aldrig märkt någon skillnad mellan det som följt med och extrabatteri. Är det olika kapacitet på batterierna?
D da98jpn skrev:Är det någon mer än jag som har haft problem med lidls extra batterier, med extra batteriet så måste jag trycka två gånger på avtryckaren på skruvdragareen om den inte har används på typ 5 min. Original batteriet har ej det problemet. Har även reklamerar extra batteriet och fått ett annat men med samma resultat... ☹️
Ojoj, nu har det hänt.
Jag kom ut från lidl utan något verktyg, utan istället något i matväg *kors i taket*
Det blev en burk med potatissallad och ett par av deras ganska hyggliga alkoholfria IPA.
Men förvånande så hittade jag inget verktyg (el likn) som föll mig i smaken, öht fanns det nästan inget alls i den kategorin, mest kläder.
Lidl på Gottsunda, har de slutat med verktygen?
Jag kom ut från lidl utan något verktyg, utan istället något i matväg *kors i taket*
Det blev en burk med potatissallad och ett par av deras ganska hyggliga alkoholfria IPA.
Men förvånande så hittade jag inget verktyg (el likn) som föll mig i smaken, öht fanns det nästan inget alls i den kategorin, mest kläder.
Lidl på Gottsunda, har de slutat med verktygen?
Just det! Hur verkar den? Vi körde på julas wellpapp varianter (en högsmal flyttlåda med en säck i) för några år sedan men den funkade inte för oss.Ellagård skrev:
Logga in
Skapa konto
Helgens mat, såg du också att det var rea på chipsen?
Logga in
Skapa konto