235:- inkl. frakt låter helt otroligt! Du måste återkomma med en recension.
 
  • Gilla
Tule54 och 1 till
  • Laddar…
Ja, det låter osannolikt att det kommer nån maskin... Vet inte hur PayPal är på att lösa såna problem, förr i tiden var de snabba iaf...
 
Immobil Immobil skrev:
235:- inkl. frakt låter helt otroligt! Du måste återkomma med en recension.
Absolut! Från samma säljare köpte jag dessutom en tig-svets för samma pengar. Förväntar mig inga underverk men för de pengarna så kan jag chansa!
 
Dan_Johansson Dan_Johansson skrev:
Ja, det låter osannolikt att det kommer nån maskin... Vet inte hur PayPal är på att lösa såna problem, förr i tiden var de snabba iaf...
Lite därför eBay brukar vara lugnt, kommer det inget så brukar man få pengarna tillbaka utan krusiduller.
 
Är det någon som har testat SDS-max bilningsmaskinen? Jag köpte en till ett projekt som ännu inte har påbörjats. Maskinen står oanvänd i källaren. Det vore kul att få veta vad den duger till (utan att behöva göra något själv) Det är alltså den större maskinen, som de påstår har slagstyrka på 50 J, men som vi konstaterade bör ha ungefär 20 J.
 

Bästa svaret

A
Haha,du har maskinen stående hemma men ber någon annan att testa sin egen istället,ganska roligt faktiskt,
iof är du ärlig med anledningen:)
 
  • Gilla
  • Haha
Daniel_N och 5 till
  • Laddar…
mattiasp mattiasp skrev:
Är det någon som har testat SDS-max bilningsmaskinen? Jag köpte en till ett projekt som ännu inte har påbörjats. Maskinen står oanvänd i källaren. Det vore kul att få veta vad den duger till (utan att behöva göra något själv) Det är alltså den större maskinen, som de påstår har slagstyrka på 50 J, men som vi konstaterade bör ha ungefär 20 J.
Du kan skicka hit den så ska jag testa den. Har precis bränt sönder min julamaskin.
 
  • Gilla
nissenhj
  • Laddar…
Jag tänkte bara att någon hade använt sin. Jag har det inte, och om jag skulle börja testa maskinen i sovrummet skulle hustrun ha synpunkter. Men jag lär ju upptäcka om den är något att ha när jag drar igång projektet. Jag meddelar det här i så fall. Jag är inte snål med information.
 
  • Gilla
nissenhj och 4 till
  • Laddar…
M Maximarcus skrev:
Apropå den slutsålda plasmaskäraren från Lidl som ju också går att hitta på eBay; jag beställde en sån här.
[länk]
Så billig att jag har svårt att tro att jag kommer få en fungerande maskin men så lite pengar att det är värt att testa (finns andra säljare som säljer för 10 gånger pengarna också).
Hoppsan. Det finns inte en chans att det dyker upp någon maskin för de pengarna.
 
57 omdömen bara saker som är för billiga för att vara sanna...

Är nog dessvärre en scam.



M Maximarcus skrev:
Apropå den slutsålda plasmaskäraren från Lidl som ju också går att hitta på eBay; jag beställde en sån här.
[länk]
Så billig att jag har svårt att tro att jag kommer få en fungerande maskin men så lite pengar att det är värt att testa (finns andra säljare som säljer för 10 gånger pengarna också).
M Maximarcus skrev:
Apropå den slutsålda plasmaskäraren från Lidl som ju också går att hitta på eBay; jag beställde en sån här.
[länk]
Så billig att jag har svårt att tro att jag kommer få en fungerande maskin men så lite pengar att det är värt att testa (finns andra säljare som säljer för 10 gånger pengarna också).
 
mattiasp mattiasp skrev:
Jag tänkte bara att någon hade använt sin. Jag har det inte, och om jag skulle börja testa maskinen i sovrummet skulle hustrun ha synpunkter. Men jag lär ju upptäcka om den är något att ha när jag drar igång projektet. Jag meddelar det här i så fall. Jag är inte snål med information.
Min hustru har alltid synpunkter om alla mina Lidl maskiner...
 
  • Gilla
nissenhj
  • Laddar…
O oskarsch skrev:
Dom är ju ärliga med hur stabil bandsågen är i alla fall. Produktbilden visar tydligt hur du bör hålla fast i den för att den inte ska tippa :D
Äsch du ska hålla i sågen för att själv inte trilla ;)
 
  • Haha
kest
  • Laddar…
M Maximarcus skrev:
Apropå den slutsålda plasmaskäraren från Lidl som ju också går att hitta på eBay; jag beställde en sån här.
[länk]
Så billig att jag har svårt att tro att jag kommer få en fungerande maskin men så lite pengar att det är värt att testa (finns andra säljare som säljer för 10 gånger pengarna också).

Förlåt för offtopic, men kunde inte låta bli så jag beställde en också. Något har skickats idag iaf. Får se om det är en påse grus eller dylikt.
 
F
M Maximarcus skrev:
Apropå den slutsålda plasmaskäraren från Lidl som ju också går att hitta på eBay; jag beställde en sån här.
[länk]
Så billig att jag har svårt att tro att jag kommer få en fungerande maskin men så lite pengar att det är värt att testa (finns andra säljare som säljer för 10 gånger pengarna också).

Jag säger inte att du inte kommer att få några maskiner men nåt skumt är det, kanske stöldgods? Jag jobbar med svetsar och är extremt säker på att det priset inte är i närheten av att täcka komponentkostnad oavsett hur låg spec det är på det.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.