O olofh skrev:
Kommer jag bli besviken för 300kr?

ska sätta skivor som luftspalt innan isolering. Känner jag inte har lust att spika manuellt så spontanköpte. Tänker att jag först sätter lite läkt mot råsponten som jag sen skjuter fast boarden i. Kommer denna duga? Får iof gärna funka till lister o foder också
[bild]
Funkar. Dock osäker på tillgänglighet på klammer och dykers så jag köpte på mig när jag köpte den.

A anis16 skrev:
Funkar. Dock osäker på tillgänglighet på klammer och dykers så jag köpte på mig när jag köpte den.
maj då. Fanns inga lösa. Tänkte det var standard storlek. Det måste jag kolla upp annars får den gå tillbaks

Hylla med gröna och röda förpackningar av häftpistoltillbehör och en prislapp som visar rabatterat pris.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Keiller Keiller skrev:
Perfekt! Har du lust att handla ett set gråa mattor och skicka? Jag har 55 mil enkel resa till Malmö :D
Skicka ett PM om du vill.
Har det löst sig? Hur många mattor behöver du?

Nu är trappmattorna jag efterlyste på plats. Målade trappan nu i helgen.
Tack alla, för ert engagemang i frågan.
Ett särskilt tack till -jonte- som tipsade om en butik i närheten (bara 10 mil bort :D) som hade vad jag sökte.

• Nyrenoverad trappa med vita sidor och grå trappmattor, inredningsdetaljer och fönster i bakgrunden.
    Skapa konto
  • Gilla
tippz och 15 till
  • Laddar…
Scout Scout skrev:
Kan det vara sådana häringa ?
[länk]
nja. Lidls är 32 mm

O olofh skrev:
nja. Lidls är 32 mm
De flesta Lidl har kvar. Åk runt tills du hittar någon och köp på dig. Du såg ju min bild ovanför från Lerum :)

• Gilla
olofh
  • Laddar…
A anis16 skrev:
Kan meddela att 30mm Biltemas funkar i Lidlpistolen. [länk]
Gick ut och testade precis...
Määh! Jag har precis beställt från Amazon.de... Liiiite dyrare :sweat:

Byurn Byurn skrev:
Määh! Jag har precis beställt från Amazon.de... Liiiite dyrare :sweat:
Du sparade in det på maskinens låga pris...

Jag har Biltemas billiga tryckluftspistol men det är alltid lite bök med kompressorn och slang så nu kör jag bara med Lidlpistolen är jag sätter lister. Dock ibland för begränsad med 32mm.

Tips för vecka 7. Senast när dessa såldes i vitt och svart så köpte jag två paket och satte på alla mina sladdverktyg (svarta i verkstad, vita i kök och kontor). Tror även det finns ett inlägg bland mina foton för den som är intresserad.

Flerfärgade kardborreband-kabelbindare i en 30-pack förpackning som annonseras för 29.90.
Skapa konto

• Gilla
Dan_Johansson och 7 till
  • Laddar…
I dag var jag in och impuls köpte en bänkborr maskin på Lidl efter att sett ett antal recensioner om den på nätet.
Gör inte så mycket jobb hemma för att motivera något dyrare, men ansåg att 799:- var lågt nog för att kunna motivera köpet.

Nu är jag galet spänd över att se hur den presterar!

Nästa impulsköp kommer att vara först när det finns antingen en sänksåg eller bandslip att slå till på :D

• Gilla
jojjo76
  • Laddar…
J JadedHeart skrev:
Nästa impulsköp kommer att vara först när det finns antingen en sänksåg eller bandslip att slå till på :D
Jag impulsköpte Lidls Parkside bandslip för kanske fyra år sedan för ca 400 kronor och är helt klart nöjd så den rekommenderas av mig!

• Gilla
JadedHeart
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.