1 811 735 läst · 5 888 svar
1812k läst
5,9k svar
Lidl verktyg denna vecka.
Allvetare
· Västra götaland
· 9 289 inlägg
Lime113 skrev:
Alfredo skrev:
Nej för sjutton, det där är en dremelkopia för slipstift med 3mm-pinne.
Den jag menar är 230Volt med sladd i väggen och för slipstift med 6mm-pinne. Lila stor skillnad som mellan mini-skruvdragare och en borrhammare, typ.
Det var det enda (3 batteridrivna varianter) jag kunde hitta i Lidl Tysklands sortiment så då lär den inte finnas kvar/komma igen :/M Mårten Svemark skrev:
Jag tror min bild visar på den du menar medan @Lime113 visar en mindre sladdlös maskin.M Mårten Svemark skrev:
En kanske tydligare där nätanslutningen syns.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Någon som provat deras borrhammare som de har denna vecka?
Borr- och mejselhammare PBH 1050 B2
https://www.lidl.se/p/p29789?productId=29789&countryCode=SE
Borr- och mejselhammare PBH 1050 B2
https://www.lidl.se/p/p29789?productId=29789&countryCode=SE
Jag använder min till att slipa och putsa. Mestadels med ståltrådsrondell. De brukar sälja sådana på Lidl med. Köpte en förra veckan på Lidl, gav nog 30 spänn för den.A anis16 skrev:
Inget fel på dem som de säljer på Lidl, jämfört med liknande som kostar tre gånger så mycket ungefär. Vet inte riktigt hur bra eller dåliga slipstenarna är som de brukar sälja på Lidl med 6mm-stift, men det brukar iallafall vara stor skillnad mellan billiga slipstift och dyra. Men använder man inte dem särkilt mycket så spelar det nog ingen roll.
Hej!
Köpte den nätanslutna rakslipen men upptäckte när jag öppnade lådan att 3,2mm hylsan fattades. Åkte tillbaka och fick en ny plomberad låda men även den saknade den lilla hylsan! Är det fler som råkat ut för det? Står i bruksanvisningen att den skall ingå.
SBS?
Köpte den nätanslutna rakslipen men upptäckte när jag öppnade lådan att 3,2mm hylsan fattades. Åkte tillbaka och fick en ny plomberad låda men även den saknade den lilla hylsan! Är det fler som råkat ut för det? Står i bruksanvisningen att den skall ingå.
SBS?
Samma här, ingen hylsa i min låda. Var plomberad den med.stigen skrev:
För mig är det ingen förlust, kommer ändå bara köra 6m stift.
Snyggt första inlägg! Välkommen hit.J jihe skrev:
Jag öppnade en sådan rakslip igår, svor och var på väg att åka och klaga. Men precis som @jihe skriver sitter det (antagligen/säkert) en mörk/svart liten hylsa på en mörk/svart liten plastpinne i botten på den mörka/svarta plastlådan. Mot framkanten av lådan under nätsladden om maskinen ligger kvar i lådan.
Gissar att den finns där i flesta fall men bara är väldigt svår att se.
Alfredo skrev:Snyggt första inlägg! Välkommen hit.
Jag öppnade en sådan rakslip igår, svor och var på väg att åka och klaga. Men precis som @jihe skriver sitter det (antagligen/säkert) en mörk/svart liten hylsa på en mörk/svart liten plastpinne i botten på den mörka/svarta plastlådan. Mot framkanten av lådan under nätsladden om maskinen ligger kvar i lådan.
Gissar att den finns där i flesta fall men bara är väldigt svår att se.
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Edit: Det syns att den inte är tillverkad i Tyskland. Etiketten är sned. Tror ni man kan lämna tillbaka?
Logga in
Skapa konto
Redigerat: