129 205 läst · 992 svar
129k läst
992 svar
Landxcape LX810/812i
Nu ska jag ställa in min maskin för säsongen. Jag är precis som jag skrev i första inlägget otroligt nöjd med denna maskin. Bara går och går helt perfekt. Så här ska en robot både kosta och fungera!
I min värd 10 av 10 stjärnor. I kategorin "most bang 4 the bucks" så får den 15 av 10 stjärnor.
Tror min stannat 4 gånger i sommar och det har varit för att ha kört ner i kaninhål.
Tack för denna säsong!!
mvh
MeanMike
I min värd 10 av 10 stjärnor. I kategorin "most bang 4 the bucks" så får den 15 av 10 stjärnor.
Tror min stannat 4 gånger i sommar och det har varit för att ha kört ner i kaninhål.
Tack för denna säsong!!
mvh
MeanMike
Hej på er.
Nu börjar det bli dags och planera inför sommaren. Ska byta plats för laddaren o garaget. Dra om lite lina osv.
Jag hoppas detta året blir lika bra och bekymmersfritt som förra. Riktigt nöjd med denna maskin.
Hoppas ni är nöjda även med den här tråden i Byggahus.se
Nu börjar det bli dags och planera inför sommaren. Ska byta plats för laddaren o garaget. Dra om lite lina osv.
Jag hoppas detta året blir lika bra och bekymmersfritt som förra. Riktigt nöjd med denna maskin.
Hoppas ni är nöjda även med den här tråden i Byggahus.se
Jävligt nöjd rent ut sagt! Grannen köpte en Automower med installation av lokal firma, den stod still massvis. Körde in i planteringslådor om och om igen etc hela förra sommaren..
Så beter sig icke min billiga smarta Landroid. Mitt bästa köp.
Så beter sig icke min billiga smarta Landroid. Mitt bästa köp.