7 561 läst · 55 svar
8k läst
55 svar
Labyrintisk trävilla fylld med stora och små vrår
Allvetare
· Stockholm
· 1 794 inlägg
Sen undrar jag varje gång jag ser dessa arkitekter jobba, hur klarar de tillgäglighetskraven med alla nivåskilnader.
Grundstött
· Halland
· 28 353 inlägg
Vilket fattigdomsbevis att behöva inreda med byggplywood.
Grundstött
· Halland
· 28 353 inlägg
Hemsk känsla, känns som att vara inne på ett pågående byggprojekt, ofärdigt. Absolut noll hemtrevlighet
Huset har en spännande planlösning och är påkostat, med dyr plywoodKnockOnWood skrev:
Det jag menade med 'fattigdomsbevis' var att det är en inre fattigdom. Att man vill skapa en brädgårdskänsla för att bo där.
Kan själv!
· Trelleborg
· 16 376 inlägg
Ah, så man får inte säga vad man tycker, speciellt när man tycker en del logiska resonemang haltar, jag trodde detta var ett diskussionsforum?
Själv gillar jag utsidan, men arkitekternas nya favoritmaterial plywood faller inte mig i smaken, inte heller virrvarret av byggelement i hela huset (hade varit intressant att se planlösningen), köksluckan är jag dock lite nyfiken på.
Själv gillar jag utsidan, men arkitekternas nya favoritmaterial plywood faller inte mig i smaken, inte heller virrvarret av byggelement i hela huset (hade varit intressant att se planlösningen), köksluckan är jag dock lite nyfiken på.
Jag gillar huset. Jag gillar särskilt alla rum och nivåskillnader. Är lite trött på alla öppna planlösningar. Själv vill jag bygga en ribbstol från övervåningen till vinden och ta bort den krångliga och alldeles för trånga vindsluckan och isolera vinden.