En av de funktioner som jag saknar mest från Tapatalk är aviseringar. Jag har inte riktigt tid eller ork att starta internet klicka ca 700 gånger bara för att se om de trådar som jag är intresserad av har uppdaterats. Med tapatalk så fick man ett litet pling så fort någon av "mina" trådar hade uppdaterats och det krävdes bara ette enda klick för att komma till det nya olästa inlägget.

Förr i världen var jag väldigt aktiv på Sweclockers forum men eftersom de också är liote obstinata med att vägra använda tapatalk så föll mitt användande drasktiskt. Nu är visserligen Byggahus ett forum som ligger väldigt nära de intressen och behov som jag har idag så jag kommer trots allt hålla mig aktiv här men en liten minskning har det blivit och framförallt en ökad irritation över otillgängligheten.
 
Helt klart minskat från min sida med.
 
Är inte heller inne lika ofta sen appen sluta funka.
 
Helt klart sämre sen appen slutade funka här med
Orka mobilsidor är så segt.
Försök åtm. Fixa en app liknande Tapatalk så man får notiser osv
 
Hur går det med app-utvecklingen?
 
Bra jobbat!
 
R
jag har en iphone 4S och laddat ner appen men de står att de inte går att starta appen....=/
 
cust3000 skrev:
Nja...
Förklara då varför jag kommer till första olästa i en del trådar jag prenumererar på...?
Och de trådar jag inte prenumererar på kommer till sista inlägget?
Och en del från början. .?
Nu har jag ändrat åt dig cust3000 så att du kommer till "Första olästa inlägget" när du klickar på länkar i mobilsajten.
 
Roland112 skrev:
jag har en iphone 4S och laddat ner appen men de står att de inte går att starta appen....=/
Roland112, än så länge har vi bara en android app (en betaversion). Arbetet med iPhone appen kommer påbörjas så fort vi hinner. Anledningen till att vi börjat med Androidappen, trots att vi har färre androidanvändare än iphoneanvändare, är att mobilsajten funkar bättre i Safari än i Chrome.
 
Varför lägga en massa tid och energi på att utveckla en app som i sin tur bygger på en mobilsida som fungerar dåligt. Nu då ni (som nästan enda forumägare) tagit beslutet att stänga ner tapatalk, borde ni inte då lagt dom resurserna på att fixa till mobilsidan så den fungerar istället? Nu står ni istället med både en app och en mobilsida som inte fungerar.
 
Bra fråga. Svaret är att en del användare föredrar app framför mobilsajt. Men om androidappen inte slår väl ut/används för lite så ser jag ingen större anledning att tro att vi ska lyckas bättre med en iphoneapp.

När vi började bygga androidappen så trodde vi att vi inte skulle uppleva problemet med att man kommer högst upp när man backar i appen, eftersom vi inte lyckades reproducera felet där. Men allt eftersom tiden gick så dök buggen även upp där helt plötsligt.

Vi arbetar med att lösa buggen genom att städa i koden och ta bort kod som inte används. På vissa ställen har vi tagit bort mer än 60% kod vilket borgar för en snabbare och mer lättunderhålld sida. Än så länge har vi däremot inte hittat vad buggen beror på men vi hoppas att vi inte är allt för långt ifrån en lösning.
 
Redigerat:
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.