Nimajneb skrev:
Så fantastisk är väl inte mejseln. Helt OK, men hur den håller över tiden är ju oklart.
Håller helt klart med...kunde inte sagt det bättre själv. Den hårda plasten känns faktiskt ganska billig.

Säger väl sig självt. Man lägger alla mejslar man har på rad.. Fel o Fel o Fel o Fel o..

uno83 skrev:
Gillade provmejseln och beställde ett set med sex mejslar på amazon. Får dubbelt av PZ2, men det överlever jag nog.
[länk]
Se där, marknadsföringstricket fungerade, på dig i alla fall. På oss övriga kanske det lämnat ett spår i det undermedvetna så att när man om några år från nu står på järnaffären och ska köpa ny uppsättning mejslar väljer just Felo...

P
fick aldrig någon :confused:. tänkte beställa igen men de gick då inte...

Free samples" option deactivated.
We are very sorry for having to deactivate our offer to send out free samples.
Since last weekend we have been flooded by more than 25.000 requests for samples. This exceeds our resources.

Även jag beställde men fick aldrig någon :( Trist, var sugen på att testa eftersom jag planerar att handla ett set skruvmejsel snart.

Har inte heller fått någon! Argt mail ska skrivas! :)

Nej jag verkar inte få nån jag heller :(

Känns inte riktigt som dom skickat ut dom i den ordning som dom fått in ordrarna...

Äh, vad gör väl det, får man inget har man ju inte heller förlorat något på det ;)

Jo, Felo har förlorat en kund. ;)

25000 requests innebär ju ca en kvarts miljon bara i portokostnader om portot alltid ligger på 9€ för dem. Jösses! :)

Skickade ett mail till Felo och påpekade att jag ännu inte fått någon mejsel. Svaret var att dom skulle ha behandlat alla beställningar som gjort fram till 1:a mars (beställde 6:e Feb), men att dom skulle undersöka varför jag ännu inte fått något och återkomma.

Mikael_L
Lolle skrev:
Men era snåla jäklar, ni hugger som kobror när ni hittade gratis verktyg.

Ja jag är sur för jag beställde också direkt men inte fått min ännu ;)
Tja, jag iddes aldrig beställa någon ... :cool:

Dumt eller inte ? tja, jag känner mig nog inte så mycket mer jättelycklig över att ha en udda mejsel på verktygstavlan.
Jag lurar mest över att köpa ett ordentligt set med "alla" huvuden.
Jag kan väl läsa åsikterna om Felo här i tråden antar jag, om jag nu vill låta dom vara bland kandidaterna. Men jag har alltid varit svag för Wera, så dom ligger nog bäst till trots allt.
Eller så går jag på Bacho, då det redan finns halva kitet av dom här hemma.

Mikael_L skrev:
Men jag har alltid varit svag för Wera, så dom ligger nog bäst till trots allt.
(y)

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.