Fick också min igår. Kändes väldigt bra. Jag har inte någon riktig uppsättning kvalitetsmejslar, så jag funderar på att köpa setet.
 
Råkade skriva att jag ville ha PZ isf PH... Undrar om man kan beställa en till?
 
Fick min för någon dag sen. Har nu skruvar ihop 2st ikea malm nattduksbord. Blev klart positivt överraskad av den mjuka delen som kändes väldigt bra när det går lätt och man använder fingrarna för att rotera mejseln, och greppet kändes bra även när det går tyngre och man vrider med hela handen. Kan helt klart tänka mig ett helt set av dessa. Men först blir det till att testa bacho bitsen som flera nämnt i denna tråd.
 
Beställde en nu så ser vi om det dyker upp något.
 
Är det bara jag som inte fått min än? Beställde min 5 minuter efter tipset i denna tråd (tack TS!), men ännu ingen skruvmejsel! Ska man behöva köpa en skruvmejsel nu också? ;)
 
Jag fick mitt ex. på lådan idag. :D

//AA
 
Hämtade ut min idag, några dagar efter ankomst blir att ta på sig skämsmössan...
Borde hämtat den samma dag!!!
Gillade handtaget, skulle nog kunna bli och inhandla ett komplett set av dessa.
 
Har inte heller fått någon och ja beställde också samma dag bara nån timme efter.... Inte heller fått bekräftelsemail...
 
Min har kommit och invigts, riktigt bra!
 
uno83 skrev:
Gillade provmejseln och beställde ett set med sex mejslar på amazon. Får dubbelt av PZ2, men det överlever jag nog.
[länk]
Om jag förstår rätt så får du inga dubbla PZ då det är PH i det kittet
6PC (3.0X0.5X80, 4.0X0.8X75, 5.5X1.0X100, 6.5X1.2X125, PH1 X 80, PH2 X100)
 
Det har du rätt i. Vet inte om jag länkade fel eller bäställde fel i nuläget :)
 
Det var var ju mycket riktigt felo 410-setet med spår och pH jag köpt. Villade nog bort mig lite när jag satt och letade priser i olika butiker. Men det är ju ingen nackdel att ha mejslarna med sexkantsfäste, det är ju samma sköna handtag. Får komplettera med någon lös pz också.
 
Fasen har inte fått mitt provex än. Är så sugen att testa när ni är så positiva och då ev beställa en sats om det är bra grejer
 
Så fantastisk är väl inte mejseln. Helt OK, men hur den håller över tiden är ju oklart.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.