Renoverare
· Skåne
· 8 513 inlägg
Nu ska man ju inte dra alla över en kam men det har ju de flesta här inne väldigt lätt för när det gäller diskussioner om hantverkare, så då blir det lätt så när man snackar om kontorsråttor med...kinglolle skrev:Haha undrar om jag är en gaffel i lådan då? Är både kontorsråtta o praktiker förmodligen ingen höjdare på något av det då istället
Ps vet inte vad jag ska försvara heller. Är skåning som bor i jämtland o tolkar man er rätt är det värsta blandningen där också. Ska gå o trösta mig med mina barn som åtminstone ser mig som hjälte ännu
---
I am here: [länk]
Renoverare
· Gävleborg
· 8 163 inlägg
Ingen regel utan undantag. Hade en röris från trakten hemma igår för att montera två radiatorer. Jag kände helt enkelt att behovet av värme i badrum och övre hall var större än mitt "kan kälv". Och så skönt det var att komma hem och där sitter radiatorerna, snyggt inkopplade och fungerandes.
Kanske börjar jag bli omvänd nu med en liten i huset och en alltför gedigen att göra lista?
Kanske börjar jag bli omvänd nu med en liten i huset och en alltför gedigen att göra lista?
Renoverare
· Gävleborg
· 8 163 inlägg
Härligt! Hoppas att du får uppleva fler "undantag som bekräf..."!
//Patrik
//Patrik
Min förra chef var gammal åklagare. Han berättade en del riktigt skakande berättelser om våldtäkter som han utredde. Klockren människokännare och berättelserna gjorde ju att jag hade svårt att sova till och med.
Har inte mycket att tillföra, men jag vill verkligen ge mina sympatier till er som känner er våldtagna av hantverkarna ni haft hemma. Det är ett rent h-vete ni går igenom .
Har inte mycket att tillföra, men jag vill verkligen ge mina sympatier till er som känner er våldtagna av hantverkarna ni haft hemma. Det är ett rent h-vete ni går igenom .
Produkter som diskuteras i tråden
Liknande trådar
-
Hygienists till Peltor ws alert xp
Verktyg, Maskiner & Fordon -
Kan man montera antenn på peltor ws alert x och få in radio?
Teknik -
Peltor Alert XPV
Verktyg, Maskiner & Fordon -
Alert alarm - snart slut med 2g, vad tar jag istället ?
Villalarm & Hemautomation -
Erfarenhet av radiomottagningen i Peltor WS alert XPI
Verktyg, Maskiner & Fordon