Här kommer ytterligare lite bilder på Inspiration till altanräcken (relativt billigt).

Hälsn

Mikael
 
  • Altan.JPG
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Altan (1).JPG
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Altan (2).JPG
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Enkelt o snyggt! Jädrar vilken grå och fin lyster det var i trallen på dom första bilderna (när den var torr) !
 
Hej!

Tack.
Vi gillar det enkla med raka linjer.
Vi har för ca 2månader sedan behandlat däcket med sioo.
Hoppas att det fungerar som tillverkaren säger. (skall se ut som en båtbrygga i färgen när processen är färdig :))
Det ser ut att gå åt det hållet. Skall lägga på ett andra skydd till vårkanten.
Gillar inte när det tryckimpregnerade får en mörk färg.

Hälsn

Mikael
 
Tror att jag bla inspirerats av Mikaels..

Mikael66 skrev:
Här kommer ytterligare lite bilder på Inspiration till altanräcken (relativt billigt).

Hälsn

Mikael
 
  • 20110720852.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
MFrans
  • Laddar…
Mitt tips!
Jag har själv beställt mina altanräcken hos www.krumelurverkstan.se Dom tillverkar även räcken i tryckimpregnerat samt räcken med din egen design, fast dessa kostar en aning mer.
 
Mikael66 skrev:
Här kommer ytterligare lite bilder på Inspiration till altanräcken (relativt billigt).

Hälsn

Mikael
Gammal tråd som jag väcker till liv, tycker ditt altanräcke var snyggt. Gillar att du hade långt avstånd mellan stolparna. Det jag nu undrar när du haft det i 8år, har du haft problem med att ribborna vridit sig eller att dom inte är lika raka och fina längre? Är ribborna i 45x45?
 
Jag svetsade i 40x40x2mm profil med genomgående armeringsjärn samt plattor i botten att fästa i trallen. Målat med Hammarlack. Snudd på underhållsfritt, luftigt och relativt billigt. Dålig bild men man ser hur det ser ut...
Svetsad konstruktion av profil med armeringsjärn och plattor på en trädäck med skyddsräcke och utsikt mot träd.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.