Hej!
Jag har varit på visning och fotat igenom katthålen.
Blindbotten, jag tycker att det ser ut som någon slags isolering med nät under. På ena bilden ser det ut som något ätit eller skavts mot "isolering".
Någon som vet vad det är för slags material?
På den tredje bilden är det någon konstig orange sak, massa isolering på marken, och/eller svamp eller mögel på backen.
I Blindbotten är det vitt nät.
Någon som vet om det är spindelnät eller vitmögel eller annat bös? Det luktade typ mögel, från antingen det i backen eller nätet.
Mvh Husletare
Blindbotten, jag tycker att det ser ut som någon slags isolering med nät under. På ena bilden ser det ut som något ätit eller skavts mot "isolering".
På den tredje bilden är det någon konstig orange sak, massa isolering på marken, och/eller svamp eller mögel på backen.
Någon som vet om det är spindelnät eller vitmögel eller annat bös? Det luktade typ mögel, från antingen det i backen eller nätet.
Mvh Husletare
Ska inte finnas något organiskt material alls i en torpargrund. Till höger om röda dosan ser det ut som mögel och till vänster spindelnät på mittenbilden.
På översta bilden ser det ut som de lagt isoleringen på armeringsnät.
På översta bilden ser det ut som de lagt isoleringen på armeringsnät.
Husletare_123 skrev:
Hej!
Mvh Husletare
Nej ja blev förvånad när jag öppnade katthålsventilen och såg all dret.P Putte 9497 skrev:
Men då har bjälklaget noll ångspärr? Tycker det verkar konstigt
Klicka här för att svara
Liknande trådar
-
Igenfylld torpargrund -inspektion och åtgärd
Grund & Markarbeten -
Var ska jag öppna en inspektionslucka till torpargrund/krypgrund?
Grund & Markarbeten -
Besiktning av torpargrund utan inspektionslucka?
Köpa & Sälja hus -
Inspektionslucka i torpargrund
Grund & Markarbeten -
Inspektionslucka till torpargrund?
Grund & Markarbeten