BirgitS
C Conqvist skrev:
Våra skivor installerades under sommaren av två trevliga killar. När skivorna satts på plats såg vi en mindre repa på den ena. Installatörerna blev mycket bekymrade av att de inte upptäckt denna. Vi noterade detta i leveransprotokollet och såvitt vi förstod saken var enda alternativet att de levererar en ny skiva. Detta var åtskilliga veckor sen och vi har inte hört ett knyst från Nerostein sen dess, men har inte heller frågat.
Skadan är liten så vi står och vacklar om vi ska låta det vara.
Om ni inte tycker att repan stör så mycket kan ni ju försöka få en prisreducering i stället. I vilket fall som helst får man nog ligga på lite för att det ska hända något.
 
  • Gilla
Hajjen
  • Laddar…
A
Igår blev det leverans och montering. Två trevliga killar kom opunkligt och lämnade ett helt suveränt jobb efter sig. Passning och fogning spotless och jag är petig ska det nämnas. :) 5/5.

Resan med Nerostein blev så här:
12 juli beställdes mätning
10e augusti blev det mätt
19e septenber sattes skivorna på plats
 
  • Gilla
Krille4
  • Laddar…
Var inte mycket som stämde när vi anlitade dem. Erbjudit sig att byta ut skivorna, men tycker att vi skall stå för de hantverkskostnader de medför. (Tex rörmokare etc). Jag är av uppfattningen att jag inte skall behöva betala något för att de mäter som krattor.
Totalt omöjliga att få kontakt med dessutom.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.