276 läst · 3 svar
276 läst
3 svar
Ikea hålbild
Hej om jag skulle villa bygga en egna lyckor, fronter till Ikeas kök hur skall jag borra hålen så det passar deras stommar och lådor
Det finns borrmallar för det: https://www.wolfcraft.com/products/...Gångjärnshålssats,-Ø-35-mm,-5-delar-/p/P_4656
Det finns gångjärn som har andra avstånd till kant för det som sitter i stommen, 28 mm istf 37 som den här mallen har fick jag lära mig häromveckan men för IKEA så är det 37 mm till hålraden. Hålraden är 32 mm c/c avstånd.
Centrum till koppens mitt är 21,5 mm enligt mallen och koppen är 35 mm i diameter.
Det finns gångjärn som har andra avstånd till kant för det som sitter i stommen, 28 mm istf 37 som den här mallen har fick jag lära mig häromveckan men för IKEA så är det 37 mm till hålraden. Hålraden är 32 mm c/c avstånd.
Centrum till koppens mitt är 21,5 mm enligt mallen och koppen är 35 mm i diameter.
Produkter som diskuteras: "wolfcraft"

Wolfcraft
Smarta och innovativa verktyg från det tyska familjeföretaget Wolfcraft, grundat 1949 av Robert Wolff. Wolfcraft är en stor producent av verktyg, tillbehör och egenutvecklade produkter. I dagsläget har de mer än 550 patentskyddade produkter. I
Läs mer
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden