Status
Tråden går ej att kommentera.
Fruppe skrev:
Fan jag som tänkte skriva hen... Sorry!
Hellre han än hen. ;)
 
1. De har kanske en äldre lastbil som inte tar så väldans mycket massor.

2. Om de åker förbi 20 gånger är de väl bara på platsen 10ggr om de åker samma väg. -2ggr om den som kör lastbilen tar med den hem olastad.

3. Varför måste de ha massor på lastbilen varje gång de kör? De kanske åker och handlar annat materiell eller vad som helst.

Jag skulle också bli irriterad!
 
Redigerat:
Haha , är beredd att instämma på det , jäkla fjolleri
 
Annars kanske de kör dit andra massor:). Dåligt underlag att bygga på och en väldigt dålig grävmaskinist/granne..
 
Att asdff är en tjej har ju alla redan insett från första inlägget men det är ju ingen ursäkt för att starta fjolla runt.
Att börja försvara TS bara för att det är en hon är ju bara patetiskt som vare sig hon eller andra har någon fördel av.

Vi pratar fortfarande 100.000 m3 minus några lunchraster av jordmassa som försvunnit och ingen vet var den kommer ifrån. Så länge det inte finns någon logisk förklaring för detta så tror jag helt enkelt inte på sagan.
Däremot kan jag förstå att det är jobbigt med några lastbilar som kört förbi den senaste tiden och om detta missbrukas på något sett så ska det naturligtvis förhindras.

Om nu inte grannen vill berätta vad som pågår så finns som påpekats informationen hos kommunen, men vad man kan göra med denna information vet jag inte.
 
  • Gilla
sj6
  • Laddar…
Du måste nog undersöka det där så att det inte svart marknad. Där dom köper in bränsle från kärnkraftverk från öststatsländer.

Det dom gör är alltså någon form av slutförvar.

Greenpeace måste ha ett journummer för sådant här.
 
Vänta, jag kom precis på varför jag inte gillar människor.
Nimajneb, trist att du inte kan tro på vad jag skriver. Det är inte mitt fel att du är trångsynt.
 
Men lastbilarna kan väl köra dit för att fika, tankas eller något annat, utan att de hela tiden kör något till eller från tomten.
 
Nimajneb skrev:
Att asdff är en tjej har ju alla redan insett från första inlägget men det är ju ingen ursäkt för att starta fjolla runt.
Att börja försvara TS bara för att det är en hon är ju bara patetiskt som vare sig hon eller andra har någon fördel av.

Vi pratar fortfarande 100.000 m3 minus några lunchraster av jordmassa som försvunnit och ingen vet var den kommer ifrån. Så länge det inte finns någon logisk förklaring för detta så tror jag helt enkelt inte på sagan.
Däremot kan jag förstå att det är jobbigt med några lastbilar som kört förbi den senaste tiden och om detta missbrukas på något sett så ska det naturligtvis förhindras.

Om nu inte grannen vill berätta vad som pågår så finns som påpekats informationen hos kommunen, men vad man kan göra med denna information vet jag inte.
Nu får du ursäkta men nu har jag ledsnat på dig på riktigt!
Du bara gnäller på hur dyrt allt är och att folk far med osanning.
Du ser ju ner på allt och alla som inte valsar efter dina åsikter , nä fy fan!

Edit:
Jag försvara inte nån bara för att det är en hon , antagligen är jag en TRÖG hantverkare för det begrep jag inte direkt men dina och andras påhopp är helt onödiga, skit i att följa tråden helt enkelt är inte svårare än så.
 
Redigerat:
  • Gilla
Jadda och 2 till
  • Laddar…
Kan vi få bilder på någon lastbil (från grannens tomt) så vi (dom) kan bedöma om det ryms 10m² schakt massor på flaket.

Vill inte grisa ner tråden MEN du skriver att du inte gillar mäniskor, ett gått råd: skriv inte detta, håll det för dig själv så slipper du trista påhopp där också (oxå). pics.gif
 
asdff skrev:
Vänta, jag kom precis på varför jag inte gillar människor.
Nimajneb, trist att du inte kan tro på vad jag skriver. Det är inte mitt fel att du är trångsynt.
Jag lider med dig när det kommer till din syn på mänskligheten.
 
Det spelar ingen roll vad man skriver, när man skriver eller till vem man skriver. Man får påhopp ändå.
Tjingeling.
 
fast står det nånstans att lastbilarna varit lastade förutom att man ibland sett sten.kan ju lika gärna vara en massa kompisar till grävaren som åker dit o fikar eller så kanske grävaren helt enkelt har ett eget åkeri och det är är därför lastbilran åker förbi hela tiden
 
asdff skrev:
Det spelar ingen roll vad man skriver, när man skriver eller till vem man skriver. Man får påhopp ändå.
Tjingeling.
Kan nog förstå hur du har det, men du måste också först att vi blir nyfikna på vad som är korrekta påståenden i detta forum.

Tycker att det borde vara en stor grop på granntomten OM tomten är på 700m².






 
  • Gilla
sj6
  • Laddar…
Globen har en volym på 600.000m3, det kan vara rimligt att anta att 100.000m3 är under marknivån. Så kanske man bygger en nya jättelik arena.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.