20 540 läst · 105 svar
21k läst
105 svar
Hur länge ska det pågå?
- Status
- Inte öppen för fler kommentarer.
Medlem
· Södermanlands län0
· 972 inlägg
Det är kanske fortifikationsförvaltningen som bygger en topphemlig underjordsanläggning maskerad som en villa? I så fall lär du inte få några svar om du frågar kommunen.
I alla andra fall så är bygg- och marklov etc gällande granntomten offentlig handling som du ska få ta del av fullt ut om du frågar.
I alla andra fall så är bygg- och marklov etc gällande granntomten offentlig handling som du ska få ta del av fullt ut om du frågar.
Jag undviker inte frågan. Men jag kan inte mer än att säga att det kommer ifrån tomten när de gräver där. Om de nu inte gräver hål i sjön.Nimajneb skrev:
Det där verkar snarlikt min teori i inkägg # 33, http://www.byggahus.se/forum/tillbyggnad/205606-hur-lange-ska-det-paga-3.html#post1647608Beltis skrev:
Okej!
Men mitt råd till TS är att ringa kommunen och fråga vad som försigår på grann tomten. Ta reda på fastighetsbeteckning eller adress först.
Sen tycker jag att ni som betvivlar hans påstående slutar läsa och skriva här och framförallt sluta smutskasta han.
Det är inte svårare än att skita i det helt enkelt.
Men mitt råd till TS är att ringa kommunen och fråga vad som försigår på grann tomten. Ta reda på fastighetsbeteckning eller adress först.
Sen tycker jag att ni som betvivlar hans påstående slutar läsa och skriva här och framförallt sluta smutskasta han.
Det är inte svårare än att skita i det helt enkelt.