den här typen av badkar finns det mycket av hos alla återförsäljare just nu. Jag gillar dom men förstår inte riktigt hur dom installeras/placeras? Det ser ju ut som dom står direkt mot golvet. Fogas dom mot klinkern? I så fall undrar jag hur då golven ju oftast lutar. Om inte, hur sjutton städar man runt och under ett sånt här badkar? Är egentligen ute efter något relativt lättstädat. Vill inte behöva lyfta hela badkaret varje gång.
Vi har ett badkar som bara står på golvet.K Katbj skrev:den här typen av badkar finns det mycket av hos alla återförsäljare just nu. Jag gillar dom men förstår inte riktigt hur dom installeras/placeras? Det ser ju ut som dom står direkt mot golvet. Fogas dom mot klinkern? I så fall undrar jag hur då golven ju oftast lutar. Om inte, hur sjutton städar man runt och under ett sånt här badkar? Är egentligen ute efter något relativt lättstädat. Vill inte behöva lyfta hela badkaret varje gång.
Under det städar man inte...runt det kommer man åt.
Städade under det när barnen hade lekt lite vilt och slagit loss avloppsröret, det var inte så farligt som jag trodde där under dock...
/Jocce
Klicka här för att svara
Liknande trådar
-
Hur fungerar dessa rör…?
Vatten & Avlopp -
Vad är det här kök/hur hittar jag var dessa luckor har producerats?
Kök -
Ångbroms – så fungerar det
Artikelkommentarer -
Hur fungerar denna termostaten, blir det problem när man täcker den?
Värme allmänt -
Hur fungerar det här med anslutningsavgifter?
Vatten & Avlopp