7 795 352 läst · 38 160 svar
7795k läst
38,2k svar
Humorhörnan ...
Grundstött
· Halland
· 28 355 inlägg
Det var ”kronor” jag syftade på.
Elektroniktokig
· 327 inlägg
Fairlane
Medlem
· Stockholms Län
· 12 789 inlägg
Fairlane
Medlem
- Stockholms Län
- 12 789 inlägg
Vad svarade du när de tackade för påtalandet?
- Var så Gouda.
- Var så Gouda.
Det är väl jätte bra att ha något att jämföra med annars kan de ju sätta "rött" extrapris utan att det egentligen är billigare?Fairlane skrev:
P.s. det är kanske iaf det som personen gjorde skylten tänkte på...
En äldre man drabbades av en mycket ovanlig sjukdom som gjorde att han bara kunde få näring via bröstmjölk. Han frågade doktorn var han kunde få tag på den varan någonstans. Doktorn hade en kvinnlig kollega som just fött barn och som hade stor överproduktion av mjölk. Varje eftermiddag kom mannen hem till kvinnan och fick suga på hennes bröst. Efter ett par veckor började kvinnan känna att hon blev mer och mer upphetsad av mannens sugande, så hon frågade honom:
-Gillar du det här?
-Ja , det är fantastiskt, svarade han.
- Är det kanske så att du är sugen på något mer?
Han tänkte efter en stund och sa:
-Ja, det är det faktiskt.
Upphetsat frågade hon på vad han var sugen på?
-Jo, det skulle inte vara så dumt med en pepparkaka.
-Gillar du det här?
Grundstött
· Halland
· 28 355 inlägg
Gammal vits:
Ta mig mer än på orden, sa flickan
Ta mig mer än på orden, sa flickan
Jag tror att detta var den gubbigaste vits jag någonsin hört .,thomas33 skrev:En äldre man drabbades av en mycket ovanlig sjukdom som gjorde att han bara kunde få näring via bröstmjölk. Han frågade doktorn var han kunde få tag på den varan någonstans. Doktorn hade en kvinnlig kollega som just fött barn och som hade stor överproduktion av mjölk. Varje eftermiddag kom mannen hem till kvinnan och fick suga på hennes bröst. Efter ett par veckor började kvinnan känna att hon blev mer och mer upphetsad av mannens sugande, så hon frågade honom:
-Gillar du det här?
På ett annat webbforum var det någon som undrade hur man fick bort silikonspray. Hans flickvän hade nämligen sprayat sina nya skor med detta, i hallen, så att vinylgolvet blivit oerhört halt. Han fick ett antal olika förslag, men det som fick alla att skicka smilies var när någon svarade "Inte första gången en tjej förstör något med silikon".
Husägare
· Jönköping
· 5 594 inlägg
Tarzan: "Oj, det var ingen liten orm. Det var enorm."