Andreas Blomkvist skrev:
Nu får jag väl hoppas att det inte är någon på forumet som lagt ut denna annons på blocket men jag tycker att den är riktigt rolig.
"Hösten kommer snart... Bockar 2 meter breda. Proffsbyggda av fackman i impregnerat virke 2014.
Säljes till materialpris, så spar du en helgs arbete."

Skulle gissa på 14 - 15m reglar, så säg 500:- skulle heller anlita ett proffs som behöver en hel helg för att bygga dessa, gjorde stommen till altanen på en helg med svärfar och den är på 150kvm =) Nästan så jag tänkte maila och fråga vilken snickare han anlitade till att bygga de.

[länk]
Jag reagerade mer på att Fackmannen är i impregnerat virke.
 
M
För de som läser denna tråden efter att båtbockarna blivit sålda: :D

shot-2014-08-08_11-26-16_crop.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Matarese
  • Laddar…
Micke64 skrev:
Ja, vad säger man. ...

MUUU! Kanske?
 
M
Undrar om de tänker sig en privat marknad för de där senare :surprised:
 
Uppblåsbara (Gullros) Barbara 2.0 :cool:
 
  • Gilla
Drömhus2012
  • Laddar…
M
its-the-dar-0.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
ImageUploadedByByggahus.se1407961508.996759.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Haha
gerva252 och 2 till
  • Laddar…
En liten smårolig blocket-annons, tror stackarn blev blåst om han anlitade en snickare som tog en hel helg på sig för att bygga dessa.

"Hösten kommer snart... Bockar 2 meter breda. Proffsbyggda av fackman i impregnerat virke 2014.
Säljes till materialpris, så spar du en helgs arbete."


http://www.blocket.se/sodermanland/Batbockar_55339966.htm?ca=12&w=1
 
hmm.. när jag skulle posta det inlägget förut så fick jag felkod och efter det kraschade datorn.. inte kunnat logga in och se mina inlägg de senaste 2 dagarna..

:confused:

Inte varit så aktiv vid datorn sista tiden.. varit och tävlat (ska vara med i ett nytt program på TV) råkade dyka över annonsen igen och garvade ytterligare en gång till
 
Andreas Blomkvist skrev:
...
Inte varit så aktiv vid datorn sista tiden.. varit och tävlat (ska vara med i ett nytt program på TV) råkade dyka över annonsen igen och garvade ytterligare en gång till
Vad skall du tävla i?

Inte något med krav på minne väl :rolleyes:
 
Haha, jag var med på Ninja Warrior som har kommit till Sverige. Var inspelning på gärdet i Stockholm här i helgen
 
D09
ImageUploadedByByggahus.se1408383585.860818.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Andreas Blomkvist och 4 till
  • Laddar…
Äntligen lite underhållning på vedbacken. Bara det inte blir motorsågsmassakern av det hela
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.