D09 skrev:
Lastat o klart :)

Äntligen semester ;)

[bild]
Av gnidmärkena på skärm och däck att döma så har dom lyckats köra en bit. :banghead::banghead::banghead:
 
  • Gilla
D09
  • Laddar…
Min hjälpsamma 4-åring städade badrummet, bland annat ingick bortagande av krom på blandare med hjälp av fotfil. Tur att det är modernt med mässing =)
 
  • Gilla
MagnusSt och 4 till
  • Laddar…
PASwe skrev:
Min hjälpsamma 4-åring städade badrummet, bland annat ingick bortagande av krom på blandare med hjälp av fotfil. Tur att det är modernt med mässing =)
Årsringar kallas det för. Vårda dem ömt. Du kanske blev arg idag men om 20 år kommer du förmodligen flina varje gång du tvättar händerna.
 
  • Gilla
ekblom och 2 till
  • Laddar…
svartöra skrev:
Tyckte väl det var lite bekant ja...

[länk]
Ja såna hus ser man ofta i Norge!
 
verktygsgurun skrev:
Ja såna hus ser man ofta i Norge!
Inga grannproblem men väl granproblem?
 
mycke_nu skrev:
Av gnidmärkena på skärm och däck att döma så har dom lyckats köra en bit. :banghead::banghead::banghead:
Det har jag svårt att tro, för remmen vrider ju sig för varje varv som hjulet gör.

Möjligtvis om de körde sista halva sträckan baklänges, så remmen fick vira upp sig igen ;)
 
M
De har nog börjat köra men direkt upptäckt att något händer, gått ut, skrikit och gapat lite och sedan backat tillbaka metern de kört.
 
En del bilder på nätet är fotoshoppade, en del är så arrangerade att det inte behövs nått fotoshop för att det ska se skoj/konstigt ut.


Prott
 
prototypen skrev:
En del bilder på nätet är fotoshoppade
VA?!?

Är det sant?!

:p
 
  • Gilla
Herr_JT
  • Laddar…
M
prototypen skrev:
En del bilder på nätet är fotoshoppade, en del är så arrangerade att det inte behövs nått fotoshop för att det ska se skoj/konstigt ut.


Prott
Nicholas-cage-you-dont-say.gif
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

...
 
  • Gilla
Herr_JT
  • Laddar…
M
rmx-you-dont-say_o_397343.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
M
you-dont-say-olympics.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder





you-dont-say_o_218359.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
D09 skrev:
Svartbygge

Tvingas till rivning för överskriden byggnadshöjd

[bild]
Det där huset har jag passerat nästan dagligen i flera år. Faktum är att det faktiskt bodde några skidentusiaster ett kort tag där för några år sedan :D.
 
Inte den bästa layouten på bokryggen ...
ImageUploadedByTapatalk1407410678.656730.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
ekblom och 1 till
  • Laddar…
Nu får jag väl hoppas att det inte är någon på forumet som lagt ut denna annons på blocket men jag tycker att den är riktigt rolig.
"Hösten kommer snart... Bockar 2 meter breda. Proffsbyggda av fackman i impregnerat virke 2014.
Säljes till materialpris, så spar du en helgs arbete."

Skulle gissa på 14 - 15m reglar, så säg 500:- skulle heller anlita ett proffs som behöver en hel helg för att bygga dessa, gjorde stommen till altanen på en helg med svärfar och den är på 150kvm =) Nästan så jag tänkte maila och fråga vilken snickare han anlitade till att bygga de.

http://www.blocket.se/sodermanland/Batbockar_55339966.htm?ca=12&w=1
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.