Alfredo Alfredo skrev:
Watch…
Kommer oundvikligen att tänka på WoW Jocke.

• Gilla
4774
  • Laddar…
H Hank_Ö skrev:
He got A watch but he wanted TO watch
Ahh han ville ha två st, men fick bara en...🤔

• Gilla
4774
  • Laddar…
B Besiman skrev:
Ahh han ville ha två st, men fick bara en...🤔
Död groda incoming. På engelska kan "I wanna watch" tolkas som både "I want to watch" och "I want a watch". Fredagsskämtet på en icke-fredag är att han ville titta på när de två tjejerna, som man får anta är ett par, har det trevligt i sängen, men han fick en klocka istället.

Tecknad man sopar en groda ut genom ett fönster.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Gilla
Klass0n och 5 till
  • Laddar…
H Hajjen skrev:
Död groda incoming. På engelska kan "I wanna watch" tolkas som både "I want to watch" och "I want a watch". Fredagsskämtet på en icke-fredag är att han ville titta på när de två tjejerna, som man får anta är ett par, har det trevligt i sängen, men han fick en klocka istället.

[bild]
Ha ha.. som jag inte fattade det.. lite ironi bara... Two (to) watch

T
N Niq skrev:
Klarar ni er i Finska Österbotten.
[länk]
Detta är alltså en svensk dialekt.
Jag som är från österbotten hade svårt med något ord från larsmo, men då har jag säkert 100km eller mer dit.
Annars är kronobydialekt något jag har väldigt svårt med också.
Men är i princip aldrig norr om vasa heller.

H Hajjen skrev:

[bild]
Jo jag funderade på om jag måste spara den till imorgon, men jag tyckte den var fyndig snarare än syndig så jag ansåg att den var okej idag 😇

– Titta vad som hände i Sverige härom kvällen!
En förvånad emoji med breda ögon och öppen mun, uttrycker överraskning eller chock.
Skapa konto

-Sverige!
-Vem hade trott det?
sa Donald Trump!

Illustration av en person med text om oroliga tider och en programledare som tappar en snusdosa, signerat "Wilk".
Skapa konto

• Gilla
  • Älska
4774 och 10 till
  • Laddar…
Mikael_L
Tecknad seriestrip vid en grill med två män och en hund. En man säger: "Starta arbetsdagen med ett leende," och den andra svarar: "Så är det gjort.
Skapa konto

• Gilla
  • Älska
4774 och 4 till
  • Laddar…
H
.

• En bild med en leende häst och en person med texten: "Vad är det för skillnad på en häst och en Sosse? Svar: Hästen kan inte sko sig själv.
    Skapa konto
  • Gilla
  • Haha
Alfredo och 6 till
  • Laddar…
H
.

• Text på färgglad bakgrund med uppmaning att inte skjuta upp saker; "Hur många gånger har du sagt... Det får vi ta en annan dag? Idag är det en Annandag... så sätt fart nu 😉".
    Skapa konto
  • Gilla
kashieda och 1 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.