8 127 328 läst · 39 566 svar
8127k läst
39,6k svar
Humorhörnan ...
Ganska vanligt, inget konstigt med det: https://en.wikipedia.org/wiki/Robots_exclusion_standardnimhed skrev:
Du fick detta idag ?!?!?
- Då viruset wannacry fortfarande härjar i storskala.
OM nanolearning är ett verkligt bolag bör de lägga ner verksamheten. Är det nåt man INTE ska göra just nu är att trycka på länkar i mail man inte känner till...
- Då viruset wannacry fortfarande härjar i storskala.
OM nanolearning är ett verkligt bolag bör de lägga ner verksamheten. Är det nåt man INTE ska göra just nu är att trycka på länkar i mail man inte känner till...
Okej, efter koll med jobbets IT-enhet så visade det sig att det var ett seriöst utskick. Men "utbildningen" var ju så dålig att det nog ändå måste vara ett skämt?? Bland annat så fanns följande med:
"Rutiner
Att vara vaksam är bra, vad gör du exempelvis om du får ett e-postmeddelande med en konstig fråga från din chef?"
Eftersom det händer nästan dagligen att vår chef skickar allehanda dumma frågor så hade vi väldigt roligt åt detta, men särskilt utbildad i IT-säkerhet kände man sig inte...
"Rutiner
Att vara vaksam är bra, vad gör du exempelvis om du får ett e-postmeddelande med en konstig fråga från din chef?"
Eftersom det händer nästan dagligen att vår chef skickar allehanda dumma frågor så hade vi väldigt roligt åt detta, men särskilt utbildad i IT-säkerhet kände man sig inte...
Husägare
· Jönköping
· 5 757 inlägg
1st kostar faktiskt bara 119:-. För 429:- får man 4 styck.
Jag undrar bara vad man ska betala för hela förpackningen (230 st.).
Jag misstänker att de först skickar dig tillbaka till facket för att kolla priset, sen till kundinfon för att höra att det högsta priset gäller och sen till kassan för att betala 27 270 kronor.
För så brukar de göra
Jag undrar bara vad man ska betala för hela förpackningen (230 st.).
Jag misstänker att de först skickar dig tillbaka till facket för att kolla priset, sen till kundinfon för att höra att det högsta priset gäller och sen till kassan för att betala 27 270 kronor.
För så brukar de göra