D dilemma skrev:
Brukar inte bry mig men den här bygger på ignorans o okunskap - oavsett politisk färg.
Högre nivå tack
så det är ok att ha skämt som är sexistiska men man får absolut inte skämta om hbtqia....

• Älska
Intet
  • Laddar…
Kanske lika bra att låsa tråden direkt, det lär inte finnas ett enda skämt som passerar allas acceptansfilter.
För vem skulle kunna leva med vetskapen att någon tagit illa vid sig av ett skämt man råkat posta för man tycker det är roligt själv, hemska tanke.

• Haha
  • Gilla
Klass0n och 2 till
  • Laddar…
Unikt namn
Man skulle annars kunna ha en ny humortråd för tunnhudade.

• Haha
  • Gilla
Maria T och 1 till
  • Laddar…
G Gesh skrev:
så det är ok att ha skämt som är sexistiska men man får absolut inte skämta om hbtqia....
Precis, måste skälla på min lesbiska kompis som drar homoskämt lite då och då, inte okej.

• Gilla
kashieda och 1 till
  • Laddar…
Unikt namn Unikt namn skrev:
Man skulle annars kunna ha en ny humortråd för tunnhudade.
Det har vi väl redan två stycken. 😉

• Haha
  • Gilla
Luddis_1 och 2 till
  • Laddar…
Textbild med texten: "When I was young I was expecting flying cars in 2024, not 72 genders.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Gilla
Luddis_1 och 6 till
  • Laddar…
j.f.s
Två personer hanterar en tryckkokare utomhus. Övre bilden visar dem lyfta kokaren ur ett kärl, på nedre bilden syns en mage hos en av personerna.
Skapa konto

• Gilla
  • Haha
Fredandel och 10 till
  • Laddar…
D dilemma skrev:
Brukar inte bry mig men den här bygger på ignorans o okunskap - oavsett politisk färg.
Högre nivå tack
Jag tyckte den var ovanligt rolig. Om än lite bisarr. Morbid humor, på högsta nivå. Tack.

Säg mig. Vilken humor bygger INTE på ignorans och okunskap? -Är verkligen bönder trögtänkta och är verkligen socialdemokrater smarta?

Redigerat:
Två kvinnor leder en ko genom ett fält på en gård, bilden är i sepia och ser gammal ut.
Skapa konto

• Gilla
4774
  • Laddar…
Person som håller en 9-volts Duracellbatteri mot en annan persons näsa med texten "HOW TO JUMP START A MILLENNIAL" och emojis bredvid.
Skapa konto

• Haha
  • Gilla
Ubbe55 och 20 till
  • Laddar…
En person i kostym och slips står vid en talarstol med texten "SVERIGES RIKSDAG" och gör en gest med båda nävarna i luften. Överst står texten "Idag ska jag inte snacka politik på fyllan".

• Haha
  • Gilla
lat och 8 till
  • Laddar…
En polis pratar i radion och beskriver en misstänkts gröna bil som har bilmärken från olika tillverkare på bakluckan.
Skapa konto

• Haha
  • Gilla
SågspånPappspikEternit och 6 till
  • Laddar…
Bara så ni vet det så är det läskunnighetens dag idag.

Nu ska jag unna mig en läsk!

• Gilla
  • Haha
Maria T och 12 till
  • Laddar…
Bra du sa det så slapp jag

Konverterad ”Bubbla” till Biodrift!

Vit Volkswagen Bubbla med öppnad bagagelucka som visar en toalettinstallation inklusive ett handfat och toalettpappershållare i bakluckan.
Skapa konto

• Haha
  • Gilla
4774 och 3 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.