Hur sjutton fick de tillstånd att sätta en så ful AC utedel på en sådan vacker gammal fasad?
Gulmålade gamla fasad med AC-utrustning installerad, röd bil parkerad på märkligt vis på tredje våningen.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Haha
Luddis_1 och 8 till
  • Laddar…
Den nedre sitter ju lite diskretare i alla fall.
 
  • Gilla
Fotografen
  • Laddar…
H Hallerudsbo skrev:
.
Brukar inte bry mig men den här bygger på ignorans o okunskap - oavsett politisk färg.
Högre nivå tack
 
  • Gilla
Bästerortarn
  • Laddar…
H
.
 
  • En ko, en buffel och en elefant med texten "What do we learn from cow, buffaloes & elephants? It's impossible to lose weight by eating green grass and salads and walking.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
mnils och 4 till
  • Laddar…
H Hallerudsbo skrev:
.
Falun, Byxshopen i bakgrunden vilket är den bästa klädbutiken i Dalarna och förmodligen i Svealand sett till märken och service.
Jag har handlat jeans, skor, disco äskjortor och tom. begravningskostymen till när min far begravdes där..

Humorn i inlägget, kommer fortsätta handla där tills jag dör, och har en bit kvar till 50 så ni kan vara fossiler.. 😉
 
D dilemma skrev:
Brukar inte bry mig men den här bygger på ignorans o okunskap - oavsett politisk färg.
Högre nivå tack
Jag gillar ofta inte halleruds skämt heller när det gäller politiska ståndpunkter, att få åsikter att verka dumma är inte humor, det är översitteri men i just detta fallet kan jag faktiskt uppskatta humorn.
 
En kartong för ett graviditetstest av märket "One Step" ligger i en papperskorg tillsammans med plastpåsar och papper.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Haha
Luddis_1 och 12 till
  • Laddar…
T
D dilemma skrev:
Brukar inte bry mig men den här bygger på ignorans o okunskap - oavsett politisk färg.
Högre nivå tack
Bygger inte många skämt på "ignorans och okunskap"....?

Särskilt blondinskämt.
 
Och så har vi Norgehistorierna.

Vet du varför det kommer bli krig mellan Sverige och Norge
om 1000 år? Det är då norrmännen kommer förstå våra skämt.
 
  • Haha
  • Gilla
4774 och 3 till
  • Laddar…
Tecknad bild av en pojke och flicka med text som säger: "Remember, tomorrow is 'Hug a Dumbass Day,' so don't freak out like last year. No one is trying to hurt you.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Klass0n och 2 till
  • Laddar…
Mikael_L
Och vad gör Svenskarna vid Svensk-norska kriget 2124, när norrmännen kastar handgranater?


Osäkrar dom, och kastar tillbaka ...
 
  • Gilla
  • Haha
Bästerortarn och 5 till
  • Laddar…
Jag tänkte dra ett skämt om Titanic, men jag ville inte sjunka så lågt.

Men vad heter Finlands värsta cyklist?
Ini Hallonen
 
  • Gilla
Klass0n och 4 till
  • Laddar…
En kvinna låg i sängen med sin älskare när hon plötsligt hörde att hennes man öppnade ytterdörren.
”Skynda” sa kvinnan. ”Ställ dig i hörnet.”
Snabbt som ögat smorde hon in älskaren i babyolja och pudrade honom med talkpuder.
”Rör inte en fena förrän jag säger att kusten är klar” viskade frun. ”Låtsas bara att du är en staty.”
”Älskling, vad är det här?” Frågade mannen när han kom in i sovrummet.
”Det är bara en staty” svarade Frun nonchalant. ”Jag såg att paret Gustafssons hade en förra veckan och jag tyckte om den så mycket att jag skaffade en åt oss också.”
Med de orden var det slutpratat om statyn. Den kom inte ens på tal när paret gick och la sig senare den kvällen.
Klockan två på morgonen reste sig mannen ur sängen, gick till köket och kom senare tillbaka med en smörgås och ett glas mjölk.
”Här” sa mannen till ”statyn”. ”Ät något. Jag stod som en idiot i tre dagar hemma hos Gustafssons och ingen erbjöd mig ens så mycket som ett glas vatten.”
 
  • Haha
  • Gilla
Fredandel och 11 till
  • Laddar…
Lill72 Lill72 skrev:
Men vad heter Finlands värsta cyklist?
Ini Hallonen
Måste vara släkt med Finlands sämsta trädgårdsmästare, Masski Hallonen?
Det går inte så bra för den släkten…
 
  • Gilla
possum77
  • Laddar…
B b8q skrev:
Måste vara släkt med Finlands sämsta trädgårdsmästare, Masski Hallonen?
Det går inte så bra för den släkten…
Och inte heller gick det bättre för Masskis kollega Håli Häkkinen.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.