7 848 321 läst · 38 364 svar
7848k läst
38,4k svar
Humorhörnan ...
Den nedre sitter ju lite diskretare i alla fall.
Falun, Byxshopen i bakgrunden vilket är den bästa klädbutiken i Dalarna och förmodligen i Svealand sett till märken och service.H Hallerudsbo skrev:
Jag har handlat jeans, skor, disco äskjortor och tom. begravningskostymen till när min far begravdes där..
Humorn i inlägget, kommer fortsätta handla där tills jag dör, och har en bit kvar till 50 så ni kan vara fossiler.. 😉
Jag gillar ofta inte halleruds skämt heller när det gäller politiska ståndpunkter, att få åsikter att verka dumma är inte humor, det är översitteri men i just detta fallet kan jag faktiskt uppskatta humorn.D dilemma skrev:
En kvinna låg i sängen med sin älskare när hon plötsligt hörde att hennes man öppnade ytterdörren.
”Skynda” sa kvinnan. ”Ställ dig i hörnet.”
Snabbt som ögat smorde hon in älskaren i babyolja och pudrade honom med talkpuder.
”Rör inte en fena förrän jag säger att kusten är klar” viskade frun. ”Låtsas bara att du är en staty.”
”Älskling, vad är det här?” Frågade mannen när han kom in i sovrummet.
”Det är bara en staty” svarade Frun nonchalant. ”Jag såg att paret Gustafssons hade en förra veckan och jag tyckte om den så mycket att jag skaffade en åt oss också.”
Med de orden var det slutpratat om statyn. Den kom inte ens på tal när paret gick och la sig senare den kvällen.
Klockan två på morgonen reste sig mannen ur sängen, gick till köket och kom senare tillbaka med en smörgås och ett glas mjölk.
”Här” sa mannen till ”statyn”. ”Ät något. Jag stod som en idiot i tre dagar hemma hos Gustafssons och ingen erbjöd mig ens så mycket som ett glas vatten.”
”Skynda” sa kvinnan. ”Ställ dig i hörnet.”
Snabbt som ögat smorde hon in älskaren i babyolja och pudrade honom med talkpuder.
”Rör inte en fena förrän jag säger att kusten är klar” viskade frun. ”Låtsas bara att du är en staty.”
”Älskling, vad är det här?” Frågade mannen när han kom in i sovrummet.
”Det är bara en staty” svarade Frun nonchalant. ”Jag såg att paret Gustafssons hade en förra veckan och jag tyckte om den så mycket att jag skaffade en åt oss också.”
Med de orden var det slutpratat om statyn. Den kom inte ens på tal när paret gick och la sig senare den kvällen.
Klockan två på morgonen reste sig mannen ur sängen, gick till köket och kom senare tillbaka med en smörgås och ett glas mjölk.
”Här” sa mannen till ”statyn”. ”Ät något. Jag stod som en idiot i tre dagar hemma hos Gustafssons och ingen erbjöd mig ens så mycket som ett glas vatten.”