Tokslut Tokslut skrev:
[bild]
Bild med ett meme som jämför framtidsförväntningar från 1950, som trodde på flygande bilar, med en humoristisk vision av 2023, där en person använder en Alexa-kommandot för att ändra färgen på en LED-pryl.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Haha
AndersPS och 5 till
  • Laddar…
Dan_Johansson Dan_Johansson skrev:
Kanske börjar bli dags att dra hela "politiska skämt"-grejens vara eller icke vara en gång till genom kvarnarna, tycker nivån börjar bli lite väl låg....
Mindre bemedlade människor har riktigt konstig humor, det är ju roligt i sig, man kan skratta åt deras dumhet om man är lite elak men jag tycker man skall vara snäll mot folk som inte förstår bättre.

Däremot borde de inte få logga in på BH och sprida sitt skräp.
 
  • Gilla
FemTummar och 2 till
  • Laddar…
H
.
 
  • Meme med texten: "What does a 60 year old man and a Christmas tree have in common? The wood is dead and the balls are just for decoration" med emojis.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Haha
  • Gilla
Bästerortarn och 2 till
  • Laddar…
G gaidin skrev:
Mindre bemedlade människor har riktigt konstig humor, det är ju roligt i sig, man kan skratta åt deras dumhet om man är lite elak men jag tycker man skall vara snäll mot folk som inte förstår bättre.
Åh, lite klassiskt deplorables-förakt. Det brukar ju funka bra!

Och eftersom att jag tror att jag är både bemedlad och utbildad nog bjuder jag på den här:

Text på bild som handlar om en anställd som underpresterat, misslyckats på en utvärdering och vill ha en befordran utan att genomgå en intervju.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Haha
Lostmoose och 8 till
  • Laddar…
Nötegårdsgubben Nötegårdsgubben skrev:
Åh, lite klassiskt deplorables-förakt. Det brukar ju funka bra!

Och eftersom att jag tror att jag är både bemedlad och utbildad nog bjuder jag på den här:

[bild]
But wait a min... it actually get worse.
The only other person that also is still going for that promotion is a notorious lair who was fired from the same position 3 1/2 years ago. And when he was fired he staged a hostile takeover that failed and have expressed that despots and dictatorship is the way to go
Are we truly fucked now?? Sincerely, the USA
 
  • Gilla
  • Älska
boschkenta och 10 till
  • Laddar…
M MrDizzy skrev:
But wait a min... it actually get worse.
The only other person that also is still going for that promotion is a notorious lair who was fired from the same position 3 1/2 years ago. And when he was fired he staged a hostile takeover that failed and have expressed that despots and dictatorship is the way to go
Are we truly fucked now?? Sincerely, the USA
Oh, and he is also a convicted criminal..

Thank you,
The USA
 
  • Gilla
  • Haha
boschkenta och 6 till
  • Laddar…
M
Barn pratar med vuxen man; text: "I see dumb people... they're everywhere. They walk around like everyone else. They don't even know that they're dumb.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

En tecknad serieruta med två personer som diskuterar AI i ett kontor. Personen till vänster frågar om oro för AI-ökning, den andra är oroad för minskning av verklig intelligens.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Älska
  • Haha
Sona2012 och 15 till
  • Laddar…
H
.
 
  • Humoristisk bild av ett ansikte på en rosa, skrynklig yta med stora ögon och ett leende, under en humoristisk text på svenska.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
  • Haha
Bästerortarn och 2 till
  • Laddar…
Stormtrooper och Kylo Ren i en målarbok ses från ett öppet uppslag, där vissa delar redan nålats med färger, och bildtexten säger "kanske den sämsta målarboken någonsin".
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Haha
  • Gilla
Sthlm1891 och 11 till
  • Laddar…
tveksamt tveksamt skrev:
Oh, and he is also a convicted criminal..

Thank you,
The USA
No. He is not!
The blowjob girl.
 
Mikael_L
Man hoppar högt in i en hiss med en portfölj i handen, texten på bilden lyder "Leaving work on Friday like".
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Älska
SågspånPappspikEternit och 3 till
  • Laddar…
Mikael_L Mikael_L skrev:
[bild]
Bild på en person med texten "WORKING ON FRIDAY? AIN'T NOBODY GOT TIME FOR THAT". Bakgrunden visar ett skrivbord med växter och dator.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
FredrikR och 1 till
  • Laddar…
Tokslut Tokslut skrev:
[bild]
En man med halvslutna ögon ligger på en säng och håller en flaska. Text på bilden lyder: "You guys work?
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Haha
  • Wow
Dan_Johansson och 3 till
  • Laddar…
Patrik440
En tecknad vetenskapsman med en fjäder informerar två män i väntrummet om en studie av skrattets påverkan på människokroppen med humoristisk twist.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Wow
  • Haha
kashieda och 3 till
  • Laddar…
I Intet skrev:
No. He is not!
The blowjob girl.
Va?
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.