j.f.s
Röd rockring liggande på en säng med vit och svart blommig överkast. Text på bilden: "I SPENT 5 MINUTES STARING AT THIS THEN I REALIZED IT WAS A HULA HOOP".
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Haha
4774 och 16 till
  • Laddar…
En låda full med Lego-huvuden av gult plast med olika ansiktsuttryck, texten ovan lyder "The Lego French Revolution Set".
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Hand som håller ett guldminnesmynt med Donald Trumps profil och inskriptionen "Second Presidential Term 2021-2025". Del av en matta syns i bakgrunden.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Haha
  • Gilla
4774 och 10 till
  • Laddar…
Det är ju ändå lite humor att Putin säger att ukrainska markoffensiven i Kurskregionen är en storskalig provokation...

Snacka om att kasta sten i glashus.
 
  • Gilla
  • Älska
4774 och 18 till
  • Laddar…
Ännu roligare är Russia Todays redovisning av förlustsiffrorna. Ukraina ska ha förlorat 50 pansarfordon och hundratals man. Ryssarna då? Jo 2 civila döda och två skadade barn
 
  • Haha
  • Gilla
  • Älska
Luc Reiner och 10 till
  • Laddar…
j.f.s
Bild med en text: "It's not about the destination, it's about the journey. The journey:" En robotdammsugare med en leksakshund lämnar smutsiga märken på golvet.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Haha
  • Gilla
  • Wow
4774 och 15 till
  • Laddar…
j.f.s j.f.s skrev:
[bild]
Jag har upplevt det där, INTE roligt!!!
 
  • Haha
breakman och 5 till
  • Laddar…
Tecknad bild av en boll med Sveriges flagga som stavhoppar högt över en arena och flyger ut i rymden, medan publikens bollar med olika flaggor ser imponerade ut.
 
  • Haha
  • Gilla
4774 och 6 till
  • Laddar…
L lat skrev:
Jag har upplevt det där, INTE roligt!!!
Jag också. Vid det tillfället var jag väldigt glad att tvättstället var mitt emot. Manlig multitasking. 🥶
 
I Intet skrev:
Jag också. Vid det tillfället var jag väldigt glad att tvättstället var mitt emot. Manlig multitasking. 🥶
Finns ett skäl till att djurägare ALDRIG ska schemalägga till när man inte är hemma!
 
  • Haha
Intet
  • Laddar…
R
Ett citat över en bild av en Jeep i ett ökenlandskap: "I asked my wife why she married me. She said 'Because you are funny.' I said 'I thought it was because I was good in bed.' She said 'See? You're hilarious!'
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Haha
  • Gilla
MrWIB och 5 till
  • Laddar…
En seriekollage av två bilder av ett par. Den första bilden visar mannen som säger: "I had a bad day And I need your Oral support." Kvinnan frågar: "What's wrong". På den andra bilden korrigerar kvinnan honom med: "You mean 'moral'." Mannen svarar "No.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Haha
4774 och 8 till
  • Laddar…
Detta är inte ens roligt. Tonårs level.
 
  • Haha
  • Gilla
  • Wow
kashieda och 4 till
  • Laddar…
🤷
Baby Yoda från "The Mandalorian" ser fundersam ut, text: "I hate it when I'm talking to myself and suddenly realize I wasn't listening and then have to start all over.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Haha
  • Gilla
4774 och 9 till
  • Laddar…
j.f.s
Kvinna bär en kundvagn på sitt huvud medan hon går med ett bildäck. Texter ovan och under bilden lyder "Maybe she's born with it" och "Maybe it's methamphetamine".
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Haha
MrWIB och 5 till
  • Laddar…
T Thomas_Blekinge skrev:
Detta är inte ens roligt. Tonårs level.
Då scrollar man bara vidare, det är sen gammalt 👍
 
  • Gilla
  • Haha
Maria T och 11 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.