R
Bild med texten: "A Man Kills A Deer Brings It Home For Dinner. He and His Wife Decide They won’t Tell The kids what they are Eating! But Dad gives Them a Clue...
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Haha
  • Gilla
Sthlm1891 och 9 till
  • Laddar…
stigen stigen skrev:
[bild]
Fantastiskt vacker bild av en uppenbart superstark prestation! Makalöst snyggt måste jag säga.

.
 
Redigerat:
H
.
 
  • Bild på ett skämt om toapapper gjort i stål med texten "Nya modellen toapapper från Ica. Lite rivit för min bak. Smak" mot en bakgrund av hav och stenar.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Haha
kashieda och 1 till
  • Laddar…
Kvinna skrattar på en väg framför en byggnad som brinner kraftigt i bakgrunden, medan människor springer för att undkomma branden.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Haha
kashieda och 2 till
  • Laddar…
Närbild på ett däck med en skruvmejselliknande pryl som ser ut som en uppfälld pekfinger instucken mellan mönstret i däcket.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Haha
  • Gilla
  • Wow
Sthlm1891 och 8 till
  • Laddar…
j.f.s
En katt ligger på rygg med benen utsträckta och huvudet under en vertikal persienn, vilket ser ut som att den är "klämd".
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Haha
  • Gilla
Sthlm1891 och 8 till
  • Laddar…
R
Höjden av förnedring? När en man springer med fullt stånd rakt in i en vägg... och BRYTER NÄSAN" står det i rosa text på vit bakgrund.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Haha
  • Gilla
Sthlm1891 och 6 till
  • Laddar…
En serieteckning av sten, papper och sax i en western-uppgörelse, där alla håller pistoler riktade mot varandra.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Haha
FredrikR och 5 till
  • Laddar…
H
.
 
  • En person i rutad skjorta dricker från en orange mugg i en skog. Texten säger: "Who's been watching the Olympics? The results for the sailing are in.." följt av skämt om segling.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Haha
  • Gilla
Sthlm1891 och 4 till
  • Laddar…
H
.
 
  • Man i rutig skjorta dricker ur en röd kopp ute i skogen. Text på bilden: "My wife said to me, 'Lets go out and have fun tonight!' I said 'Ok but, if you get back before me, leave the light on!'".
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Man i skogsmiljö med en skämtsam text om en PowerPoint om säker sex skapad av hans pappa, bilder av honom visas.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
  • Haha
Sthlm1891 och 5 till
  • Laddar…
En grupp byggarbetare sitter på en stålbalk högt upp, medan en modern byggnadsarbetare i färgglada kläder sträcker sig ner mot marken med en måttstock.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Haha
  • Älska
Sthlm1891 och 33 till
  • Laddar…
j.f.s
Bakrutan på en svart Mitsubishi-bil med texten "I got a dig bick. You that read wrong. You read that wrong too." Skriven för att skapa en optisk illusion.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Haha
FredrikR och 10 till
  • Laddar…
En kvinna och en man som pratar. Mannen säger att han har ett barn som är under två, och kvinnan svarar att hon kanske är blond men vet hur många ett är.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Haha
Sthlm1891 och 6 till
  • Laddar…
Text på bilden: "Jag är transfinansiell. Det innebär att jag identifierar mig som en rik person fångad i en fattig persons kropp.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Haha
Sthlm1891 och 15 till
  • Laddar…
R
Varning för ny Amazon-bluff. "Min man beställde dyrbara smycken till mig, men motorcykeldelar kom istället. Tur att de passade hans motorcykel.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Haha
  • Gilla
  • Älska
Sthlm1891 och 12 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.