Har funderat på en ny trappa men är lite osäker på hur jag ska designa den. Vilken skulle ni välja?
Trappa med geometriskt mönstrad matta i orange, svart och vitt sett ovanifrån. En fot med svart sko syns på första trappsteget.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Svartvit trappa med geometriskt mönstrad matta, vita ledstänger och foton på väggarna. Skor och en trappskyffel är synliga i bilden.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Spiralformad betongtrappa inomhus med sliten yta och oregelbundna steg, omgiven av vita väggar.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Modern svängd trappa i metall med flytande steg och räcke i rostfritt stål. Vägg med blå- och vitrandig gardin i bakgrunden.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Modern vardagsrum med glasstegstrappa i mitten, en svart soffa till vänster, ett matbord med svarta stolar till höger och ett stort fönster i bakgrunden.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Wow
  • Haha
  • Gilla
  • Älska
4774 och 7 till
  • Laddar…
N Niq skrev:
Har funderat på en ny trappa men är lite osäker på hur jag ska designa den. Vilken skulle ni välja?
[bild]
[bild]
[bild]
[bild]
[bild]
Sista bilden är ju typisk designer, helt felplacerad mitt i rummet.
 
  • Gilla
Maria T och 2 till
  • Laddar…
Tre tecknade personer sitter vid en bar och presenterar sig. Två mäns namn är whiskysorter, medan kvinnans namn och status är "divorced".
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
4774 och 5 till
  • Laddar…
M Mellanbarn skrev:
Sista bilden är ju typisk designer, helt felplacerad mitt i rummet.
Inte säkert felplacerad. Placeringen är ju också beroende på om det är begränsad takhöjd på övervåningen/vinden ( finns tecken i bilden, som tyder på det). Det går ju t.ex. inte att komma upp till en våning med bara 50 cm i takhöjd ( om man inte gillar att åla sig upp ).
 
  • Gilla
lat och 1 till
  • Laddar…
N Niq skrev:
Har funderat på en ny trappa men är lite osäker på hur jag ska designa den. Vilken skulle ni välja?
[bild]
[bild]
[bild]
[bild]
[bild]
Trappan man fick använda sig av för att besöka muggen på en pub i Reading:

Brant trappa med trämålade väggar och mönstrad matta som leder till toaletterna på en pub i Reading.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Haha
4774 och 4 till
  • Laddar…
Jag tycker vi skänker en tanke till de Stockholmare som ska försöka överleva i några veckor trots att den röda linjen BARA går var 20:e minut. Styrkekramar!

Mvh
Landsbygden

Artikelrubrik om frustration mot SL på grund av långa väntetider och ombyggnation av tunnelbanans röda linje. Endast var 20:e minut fram till 10 juli.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Haha
  • Gilla
  • Älska
Turbo_Tail och 25 till
  • Laddar…
panodil panodil skrev:
Jag tycker vi skänker en tanke till de Stockholmare som ska försöka överleva i några veckor trots att den röda linjen BARA går var 20:e minut. Styrkekramar!

Mvh
Landsbygden

[bild]
Enligt initerad källa så är frustrationen större att tågen är "överfulla" än att de har lägre turtäthet.
 
Vägskylt med texten "Här slutar moms" på en gul bakgrund, placerad vid sidan av en landsväg med skog och äng i bakgrunden.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Haha
  • Gilla
  • Älska
4774 och 11 till
  • Laddar…
O OMathson skrev:
Om man får välja så väljer jag alltid kolera, rent vatten så överlever man, pest, det är kört. Pest VS ebola svårare val.
Men det är märkligt att det inte finns några bättre kandidater till USAs president, är ju ett skämt i sig tyvärr.
Pest botas med penicillin och är inte lika obehagligt att få som kolera.

Men obehandlat skulle jag inte vilja ha någon av dem.
 
  • Gilla
Troberg och 1 till
  • Laddar…
”ROCKEN - ROLLATOR”


 
  • Gilla
4774 och 3 till
  • Laddar…
panodil panodil skrev:
Jag tycker vi skänker en tanke till de Stockholmare som ska försöka överleva i några veckor trots att den röda linjen BARA går var 20:e minut. Styrkekramar!

Mvh
Landsbygden

[bild]
Tack för omtanken!

Mvh
Drabbad i tidsnöd
 
  • Gilla
4774
  • Laddar…
Kakform i form av en katt med lyft svans, tryckt i deg på en träyta. Text ovan: "Babe, sluta köpa barnsliga saker, du är 30." "Jag:
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Haha
4774 och 10 till
  • Laddar…
Ett barns hand pekar på en skruvtving som håller fast en tallrik med mat, vilket hindrar den från att flyttas.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Haha
  • Älska
4774 och 18 till
  • Laddar…
H
.
 
  • Bildtext på svenska med skämt om missförstånd under ett försök att vara sexig på en gräsmatta vid havet, inklusive gråtande skrattande emojis över gräset.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Haha
  • Gilla
4774 och 2 till
  • Laddar…
j.f.s
Skärmdump av Twitter-dialog där en användare kommenterar en bild på en känd person, följt av andra användare som diskuterar ursprung och skämt.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Haha
4774 och 4 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.