D Daniel 109 skrev:
Hur tänker man om man skriver E till vänster om rosen? Min gissning är att man inte tänkte.
Eller så vill man krångla lite med folks tankar
 
  • Gilla
AndersPS
  • Laddar…
D Daniel 109 skrev:
Hur tänker man om man skriver E till vänster om rosen? Min gissning är att man inte tänkte.
Inte konstigare än tatueringar av spegelvända kinesiska tecken.
 
  • Ledsen
  • Haha
  • Gilla
SågspånPappspikEternit och 2 till
  • Laddar…
D Daniel 109 skrev:
Hur tänker man om man skriver E till vänster om rosen? Min gissning är att man inte tänkte.
Det finns ju många som ständigt blandar ihop vänster och höger, då finns det säkert många som blandar ihop öst och väst också.
 
T
D Daniel 109 skrev:
Hur tänker man om man skriver E till vänster om rosen? Min gissning är att man inte tänkte.
Eller så är bilden spegelvänd... 🙄
 
  • Haha
  • Gilla
SågspånPappspikEternit och 1 till
  • Laddar…
4774
FredrikR FredrikR skrev:
[bild]
Asgarv 😂
 
  • Gilla
FredrikR
  • Laddar…
T Testarn skrev:
Eller så är bilden spegelvänd... 🙄
Mm, tatueraren råkade spegelvända alla bokstäverna, men fotografen räddade situationen genom att spegelvända bilden, med bara den lilla detaljen att öst/väst råkade byta riktning som avslöjar fixen! 😁
 
  • Gilla
Daniel 109
  • Laddar…
D Daniel 109 skrev:
Hur tänker man om man skriver E till vänster om rosen? Min gissning är att man inte tänkte.
Just därför som bilden är i humortråden. Inte för att någon valde en tatuering som varken är logisk, eller fyller en funktion. I så fall hade tråden varit full sedan länge.

Du kan väl ge ett exempel på en tatuering som fyller sin funktion i din värld av rätt och fel.
 
  • Gilla
Keiller och 2 till
  • Laddar…
Hep Hep skrev:
Du kan väl ge ett exempel på en tatuering som fyller sin funktion i din värld av rätt och fel.
Person med bar överkropp och texttatuerad på nedre delen av ryggen som lyder "EXIT ONLY", står nära en blå tunna utomhus.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Redigerat:
  • Gilla
  • Haha
BSOD och 12 till
  • Laddar…
Tatuerad nacke med texten "</head> <body>".
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Haha
SågspånPappspikEternit och 10 till
  • Laddar…
Text skriven i damm på motorhuven av en bil.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

🫣😇
 
  • Haha
  • Gilla
saiter och 19 till
  • Laddar…
Kolera - VS - Pest

Tecknad bild av två debatterande politiker, en i rullstol med dropp omgiven av läkare, den andra i orange fångdräkt vaktad av en polis, med "DEBATE" i bakgrunden.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

 
  • Gilla
  • Ledsen
  • Wow
Blazermannen och 12 till
  • Laddar…
O
stigen stigen skrev:
Kolera - VS - Pest

[bild]
Om man får välja så väljer jag alltid kolera, rent vatten så överlever man, pest, det är kört. Pest VS ebola svårare val.
Men det är märkligt att det inte finns några bättre kandidater till USAs president, är ju ett skämt i sig tyvärr.
 
  • Gilla
vanpire och 3 till
  • Laddar…
”Den som bäddar välter ofta liten tuva - om och om igen.”
- Mick Tålbot
 
  • Haha
  • Älska
Ingenjör Jesper och 2 till
  • Laddar…
En kvinna i utomhuskläder sitter vid en tältplats med en eld framför sig och ser fundersam ut, med texten "Please don't let AI systems teach you how to set-up a campsite!
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Haha
  • Gilla
  • Wow
  • Ledsen
SågspånPappspikEternit och 15 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.