7 798 021 läst · 38 173 svar
7798k läst
38,2k svar
Humorhörnan ...
Allvetare
· Härifrån
· 775 inlägg
Varför inte skriva på namninsamlingen?U Uffe A skrev:
https://www.skrivunder.com/forbjuda_divateoxid
De är väl inte alls fixerade vid att ha barn som publik, du är nog välkommen du också ska du se. Generellt verkar barn vara mer intresserade av sagor än vad vuxna är, så det kanske inte är så konstigt att det pratas om att det är för barn...mnils skrev:
G
gone_fishing
Husägare
· Stockholm
· 2 913 inlägg
gone_fishing
Husägare
- Stockholm
- 2 913 inlägg
Så om man väljer att läsa sagor så är det inte barn man vänder sig till?tveksamt skrev:
Läs vad jag skriver.G OMathson skrev:
De väljer att läsa sagor, de riktar sig ofta till barn. Det är inte samma sak som att man är fixerad vid att ha barn som publik. De väljer att göra något kul för barn, andra väljer att se problem med detta.
Om du som vuxen vill gå och lyssna på en sagoläsning är du nog också välkommen, kontakta valfritt bibliotek inför sagostunden så ska du se att du inte är portad även om det säkert lyfts ett ögonbryn eller två.
G
gone_fishing
Husägare
· Stockholm
· 2 913 inlägg
gone_fishing
Husägare
- Stockholm
- 2 913 inlägg
Läs vad jag skriver! Jag skrev vänder sig till!tveksamt skrev:Läs vad jag skriver.
De väljer att läsa sagor, de riktar sig ofta till barn. Det är inte samma sak som att man är fixerad vid att ha barn som publik. De väljer att göra något kul för barn, andra väljer att se problem med detta.
Om du som vuxen vill gå och lyssna på en sagoläsning är du nog också välkommen, kontakta valfritt bibliotek inför sagostunden så ska du se att du inte är portad även om det säkert lyfts ett ögonbryn eller två.
Skogsägare
· Stockholm och Smålands inland
· 18 652 inlägg
De är väl skattepengadiande, ryggradslösa mähän som större delen av den offentligt finansierade kultursfären. Ser inget skäl att misstänka dem för annat än att vilja åt våra skattepengar.
Det var en gång en tysk, en nors och en bellman i drag…
Det var en gång en tysk, en nors och en bellman i drag…