O
Jag råkade ut för att ett barn ville göra high five... Jag såg till att personalen ringde hennes föräldrar direkt... Det är viktigt att man tidigt ser till att lära barnen Man ska absolut inte titta på en annan människa. En mindre säga något.

när jag var och handlade här om dagen, så hälsade kassörskan på mig... Dessutom tittade hon mig i ögonen.
Jag har aldrig känt så ofredad. Jag ringde polisen direkt!
Å polisen hade mage å hälsa han med.... Vart är världen på väg?



:D:p
 
  • Gilla
KnockOnWood och 1 till
  • Laddar…
Alfredo skrev:
Ernst kanske inte ska vara så säker på vem som ska bli pappa. :p
Först tänkte jag: hon är gift med Ernst, varför skulle nån annan vara pappa?
Sen tänkte jag: hon är gift med Ernst, stor risk att nån annan är pappa!
 
  • Gilla
123abc och 1 till
  • Laddar…
Stor risk att han är nån annans pappa?
 
  • Gilla
Ramnemark
  • Laddar…
Hemmakatten
Och jag plockade upp en liftande ung man igår. Visade sig vara sonen till nån jag kände i området. Hur vågar du? undrar maken, men jag tänker att ingen liftar som inte bor här på landet och jag tänker att i princip alla människor är hederliga och hyggliga.

Vägrar att inordna mig i nåt slags tyckande där alla är onda eller ohederliga.
 
Redigerat:
  • Gilla
[SKPG]Zamora och 2 till
  • Laddar…
harry73
Jag liftade mycket när jag var ung (flickvän i utlandet) och då blir det en hederssak att ta med liftare och lämna dom på ett bra ställe
 
ghoti skrev:
Stor risk att han är nån annans pappa?
Att nån annan är pappa, skrev jag väl?
 
Redigerat:
Kirre2 skrev:
Att nån annan är pappa, skrev jag väl?
Ja fast jag är med ghoti, det är nog störst risk att Ernst är någon annans pappa ;)
 
  • Gilla
ghoti
  • Laddar…
Jag tror att vi får lyfta upp detta en nivå.

Jag skriver till Magdalena Ribbing i morgon.
Hoppas bara att hon inte känner sig kränkt då :confused:
 
Hemmakatten
Glöm inte att publicera svaret här. :)

Förresten, vad var frågan du tänkte ställa ;)
 
Om Ernst är pappa till Ribbing?
 
D09
En privatskola i London drabbades nyligen av ett ganska ovanligt problem.
Ett antal av skolans 12-åriga elever hade börjat använda smink och skolans toaletter hade förvandlas till ett sminkrum.
Det är ganska vanligt att det händer i den ålder men efter att flickorna satt på sig läppstift hade de lagt sig till med vanan att pressa sina läppar mot spegeln inne på toaletten vilket gjorde att den blev alldeles överfull med små läppavtryck som var svåra att tvätta bort.
Varje kväll fick skolans vaktmästare kämpa i timmar med att tvätta rent spegeln bara för att komma tillbaka till fler kyssmärken nästa dag.
Till sist insåg skolans rektor att det här inte kunde fortgå och beslutade sig för att agera.
Hon bad alla flickor att följa med till badrummet för att träffa vaktmästaren. Hon förklarade för flickorna att deras läppavtryck orsakade stora problem för skolans vaktmästare som tvingades kämpa för att hålla spegeln ren.
För att demonstrera hur tufft jobbet var bad hon vaktmästaren att visa hur han bad sig åt för att tvätta spegeln. Vaktmästaren nickade, tog fram en fönsterskrapa, doppade den i toalettstolen och skrapade sedan rent spegeln.
Sedan den dagen har det aldrig mer funnits några läppavtryck på skolans speglar.
 
  • Gilla
BiFuel och 10 till
  • Laddar…
Hemmakatten skrev:
Glöm inte att publicera svaret här. :)

Förresten, vad var frågan du tänkte ställa ;)
Det var något med om man får kränka människor hur mycket som helst.
Men hoppas hon inte känner sig kränkt av frågan bara :)
 
D09
Tecknad bild av en person som håller en smartphone med texten "Du har 12 följare" och tolv personer bakom.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Solari och 4 till
  • Laddar…
D09
Brudpar som går hand i hand på stranden för "PLAN A" och en person som vilar vid bil i naturen för "PLAN B".
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
A
Angående "modermodemet"; är det någon som vet vilken tidning bilden kommer ifrån? Hade varit kul att se hela artikeln.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.